Gledelig å se at de har fått både kø system og kopimaskin der!
Forøvrig en fin dag I Oslo, og de var blide og behjelpelige på ambassaden idag!
Thai embassaden Oslo
Ja de har opplyst om dette på Facebooksiden sin også, men kun på thai da selvfølgelig
https://web.facebook.com/RoyalThaiEmbassyOslo/
https://web.facebook.com/RoyalThaiEmbassyOslo/
www.thailandtur.no
Men om bur eit sted utafor hovudstaden og bruker posten til å sende pass ved visumsøknad må en vel ennå sende penger i konvolutten? På tide at en kan få overføre penger direkte til rett konto kanskje?
No one here gets out alive...
Noen artige oversettelser der, Phay. Noen ganger sitter man igjen som et spørsmålstegn etter å ha brukt google oversetter..
Likte for øvrig hvordan du startet overskriften på engelsk, og fullførte i elegant stil på norsk
Men dette var stor framgang siden jeg sist tok trappa ned i Eilert Sundts gate 4. System i kaoset nå mao
Likte for øvrig hvordan du startet overskriften på engelsk, og fullførte i elegant stil på norsk
Men dette var stor framgang siden jeg sist tok trappa ned i Eilert Sundts gate 4. System i kaoset nå mao
Hehe..jeg la merke til det jeg også..artig..Thaibreak skrev: ↑22 feb 2018, 16:39 Noen artige oversettelser der, Phay. Noen ganger sitter man igjen som et spørsmålstegn etter å ha brukt google oversetter..
Likte for øvrig hvordan du startet overskriften på engelsk, og fullførte i elegant stil på norsk![]()
Men dette var stor framgang siden jeg sist tok trappa ned i Eilert Sundts gate 4. System i kaoset nå mao![]()
Var der for to dager siden. Skulle få legalisert noen dokumenter. Fikk kjerringa til å spørre om det var mulig å få dokumentene legalisert til dagen etter, da vi kom langveisfra. Ble spurt om vi hadde bestilt hotell, noe vi sa vi ikke hadde.
Dama i skranken sa da at hun skulle prøve og få de legalisert i løpet av en time.....wow.
Du verden, plutselig var vi på tur tilbake med tog med dokumentene i handa. Er det mulig at effektiviteten har tatt seg opp etter nyvinningene i foajeen? (merk: på hjemmesidene sier de at de trenger 2 arbeidsdager på å legalisere dokumenter.)
Sent fra min E5823 via Tapatalk
Dama i skranken sa da at hun skulle prøve og få de legalisert i løpet av en time.....wow.
Du verden, plutselig var vi på tur tilbake med tog med dokumentene i handa. Er det mulig at effektiviteten har tatt seg opp etter nyvinningene i foajeen? (merk: på hjemmesidene sier de at de trenger 2 arbeidsdager på å legalisere dokumenter.)
Sent fra min E5823 via Tapatalk
