Thai embassaden Oslo

Svar
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4607
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#1

Gledelig å se at de har fått både kø system og kopimaskin der!

Forøvrig en fin dag I Oslo, og de var blide og behjelpelige på ambassaden idag!
BC5B07E4-A2B0-4A46-9804-E7BEC8ED89CD.jpeg
07007693-7C9B-4877-B4EE-95DA2F72EA8B.jpeg
AF40F018-8CC5-4583-A757-6F692F9DC478.jpeg
C6EE3096-A714-46A2-82E8-CF60BEAD7E19.jpeg
🌞
Brukeravatar
Nomade
Innlegg: 338
Registrert: 30 okt 2017, 10:13
Sted: Oslo
Kontakt:

#2

Ja de har opplyst om dette på Facebooksiden sin også, men kun på thai da selvfølgelig :D

https://web.facebook.com/RoyalThaiEmbassyOslo/
www.thailandtur.no
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4607
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#3

Nomade skrev: 22 feb 2018, 12:42 Ja de har opplyst om dette på Facebooksiden sin også, men kun på thai da selvfølgelig :D

https://web.facebook.com/RoyalThaiEmbassyOslo/
Se der ja :D



🌞
มังคุด
Innlegg: 253
Registrert: 25 nov 2017, 05:21
Sted: Planet Earth

#4

Men om bur eit sted utafor hovudstaden og bruker posten til å sende pass ved visumsøknad må en vel ennå sende penger i konvolutten? På tide at en kan få overføre penger direkte til rett konto kanskje?
No one here gets out alive...
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#5

Noen artige oversettelser der, Phay. Noen ganger sitter man igjen som et spørsmålstegn etter å ha brukt google oversetter..

Likte for øvrig hvordan du startet overskriften på engelsk, og fullførte i elegant stil på norsk :D

Men dette var stor framgang siden jeg sist tok trappa ned i Eilert Sundts gate 4. System i kaoset nå mao ;)
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#6

Thaibreak skrev: 22 feb 2018, 16:39 Noen artige oversettelser der, Phay. Noen ganger sitter man igjen som et spørsmålstegn etter å ha brukt google oversetter..

Likte for øvrig hvordan du startet overskriften på engelsk, og fullførte i elegant stil på norsk :D

Men dette var stor framgang siden jeg sist tok trappa ned i Eilert Sundts gate 4. System i kaoset nå mao ;)
Hehe..jeg la merke til det jeg også..artig..
Brukeravatar
Phay
Innlegg: 4607
Registrert: 21 okt 2017, 00:24
Sted: Milkway

#7

:D [mention]Thaibreak[/mention]
🌞
Brukeravatar
Birk72
Innlegg: 26
Registrert: 06 des 2017, 10:03

#8

Var der for to dager siden. Skulle få legalisert noen dokumenter. Fikk kjerringa til å spørre om det var mulig å få dokumentene legalisert til dagen etter, da vi kom langveisfra. Ble spurt om vi hadde bestilt hotell, noe vi sa vi ikke hadde.
Dama i skranken sa da at hun skulle prøve og få de legalisert i løpet av en time.....wow.
Du verden, plutselig var vi på tur tilbake med tog med dokumentene i handa. Er det mulig at effektiviteten har tatt seg opp etter nyvinningene i foajeen? (merk: på hjemmesidene sier de at de trenger 2 arbeidsdager på å legalisere dokumenter.)

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»