Non o retirementvisa har gått opp

Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#41

chelsea skrev: 23 jun 2019, 13:59 det er ikke dem som eier leligheten min her det er en thai man som gjør som bor i annet land, dem som driver bygget for in leilepenger i fra meg
vel etter loven kan det medføre byråkratiske

problemer!

da det etter loven skal være den som eier

bopel! som egenhendig fyller ut dette

det blit praktisert svært forskellig

og da big joke fungerte var det temmlig

vanskligt!

mulig det er enklere blitt nå?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#42

jeg spurte henne i dag om dem hadde licenes for driver som dem gjør det viste hun vet ikke dem hadde
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#43

chelsea skrev: 24 jun 2019, 11:18 jeg spurte henne i dag om dem hadde licenes for driver som dem gjør det viste hun vet ikke dem hadde
hakke no m licens og gjøre!

trenger vel ikke lisens for og drive utleie

men « eier skal etter livene paragraf være

den som innmelder hvem som bor i

bolig,

sikkert mange lover som gjør det enkelt

men « big joke» var paragraf jeger

han er ikke i politiet lenger !
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Kolami
Innlegg: 1642
Registrert: 21 okt 2017, 14:05

#44

chelsea skrev: 24 jun 2019, 11:18 jeg spurte henne i dag om dem hadde licenes for driver som dem gjør det viste hun vet ikke dem hadde
Du snakker om agent eller som vi på norsk, megler? Trenger man lisens til det?
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#45

Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#46

chelsea skrev: 25 jun 2019, 16:06 https://www.bangkokpost.com/business/17 ... ith-guests

immigration tøffere nå en før
slik har det vert i årevis!

men det har ikke blitt fulgt opp over alt

jeg drar på enigration vær gang jeg kommer fra utlandet!
bor en på hotell er det hotellet som gjør det
og de har gjordt detta i mange tiår
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#47

En razzia i ON NUT i BKK endte i over 500 arrestasjoner.Utlendinger som skjulte seg og thaiere også som ikke hadde reg hvor de bor.Landlorden fikk seg en klekkelig bot, når var dette tyv hans??? samme her også ikke noen ting i orden han som eier kompekset 83 åring i fra china som er halv død ut å inn på sykehus hele tiden
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#48

chelsea skrev: 30 jun 2019, 14:27 En razzia i ON NUT i BKK endte i over 500 arrestasjoner.Utlendinger som skjulte seg og thaiere også som ikke hadde reg hvor de bor.Landlorden fikk seg en klekkelig bot, når var dette tyv hans??? samme her også ikke noen ting i orden han som eier kompekset 83 åring i fra china som er halv død ut å inn på sykehus hele tiden
du for høre m « jornalisten fra norge i bygget» han har hatt besøk av « døm»,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#49

riflefish skrev: 30 jun 2019, 14:54 du for høre m « jornalisten fra norge i bygget» han har hatt besøk av « døm»,
ikke samme sak hans egen feil dette som skjedde :mrgreen:
Arild Holtet
Innlegg: 3520
Registrert: 24 okt 2017, 09:27

#50

Det blir etter hva vi har hørt endringer i søknad om 1års visa i Thailand neste år.

Samtidig så mister ALLE nordmenn i Thailand forsøgertillegg for kone og egne barn. Dette kan nok gi mange problemer neste år.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e ... tent=row-3

A.H.
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»