vel etter loven kan det medføre byråkratiske
problemer!
da det etter loven skal være den som eier
bopel! som egenhendig fyller ut dette
det blit praktisert svært forskellig
og da big joke fungerte var det temmlig
vanskligt!
mulig det er enklere blitt nå?
