Non o retirementvisa har gått opp

chelsea
Sted: Bangkok

ambasade brev 1500 du bet det, så for du kø lapp står et nr å L å et ark du skal fylle ut eller 5 andre ark du skal fylle ut du, så er det din tur hun ser på pappirerne dine, så kommer det nye, du for to nye ark som skal fylles ut å du skal koppiere det som står på lappen du for fra henne eller han å du går info igjen får ny lapp som stå b du må vente lenge før din tur, dem kommer med 1000 spø til deg hvor du bor hvem som er eier hvos lenge du bodd der hvor i bangkok dette er osv, så hun ferding med det så bet jeg 800 b, så over til annen skanke leverer pappirer der for du noen spør til om hvor du bor osv, så for du igjen veksle pengene dine, så går du til L igjen leverer slippen du fått i fra B så for enda flere spørs så må du under tegen noen nye pappirer, så må du bet 1900 b for stemplet du får etter det må du vente en ca 30 time før du for passet ditt
chelsea

jeg spurte når dem kunne komme sjekke om jeg brr der jeg bor, for måtte tegne hvor jeg bodde henne, var ferdig med å forklare hvor jeg bodde henne så sa jeg til henne som satt der om jeg skulle gjøre klar kaffen å smulteringer når dem kommer hehehhehehhee hun bak der klatet ikke hold maska :lol: en av di eldre damene som sitter der i mot visaen søknadene
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

ไม่เข้าใจ

คุณพยายามอธิบายอะไร

chelsee hva er det du forsøker og forklare?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea

feil og feil
Brukeravatar
riflefish

chelsea skrev: 21 jun 2019, 04:17feil og feil
lurer på hva du prøver og fortelle?
chelsea

jeg sa til dem at dem kunne komme sjekke om jeg bor på den adressen jeg ga ut å da sa jeg vidre at jeg har kaffen å smultringene klart den dagen dem ringer meg lol hun enne dama som satt der borte som fixet visan hun begynte le av det, det var jeg sa
Brukeravatar
riflefish

chelsea skrev: 21 jun 2019, 05:02 jeg sa til dem at dem kunne komme sjekke om jeg bor på den adressen jeg ga ut å da sa jeg vidre at jeg har kaffen å smultringene klart den dagen dem ringer meg lol hun enne dama som satt der borte som fixet visan hun begynte le av det, det var jeg sa
hva er det du mener her!?:

«ambasade brev 1500 du bet det, så for du kø lapp står et nr å L å et ark du skal fylle ut eller 5 andre ark du skal fylle ut du, så er det din tur hun ser på pappirerne dine, så kommer det nye, du for to nye ark som skal fylles ut å du skal koppiere det som står på lappen du for fra henne eller han å du går info igjen får ny lapp som stå b du må vente lenge før din tur, dem kommer med 1000 spø til deg hvor du bor hvem som er eier hvos lenge du bodd der hvor i bangkok dette er osv, så hun ferding med det så bet jeg 800 b, så over til annen skanke leverer pappirer der for du noen spør til om hvor du bor osv, så for du igjen veksle pengene dine, så går du til L igjen leverer slippen du fått i fra B så for enda flere spørs så må du under tegen noen nye pappirer, så må du bet 1900 b for stemplet du får etter det må du vente en ca 30 time før du for passet ditt»
Brukeravatar
sikry
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

chelsea skrev: 20 jun 2019, 14:36 ambasade brev 1500 du bet det, så for du kø lapp står et nr å L å et ark du skal fylle ut eller 5 andre ark du skal fylle ut du, så er det din tur hun ser på pappirerne dine, så kommer det nye, du for to nye ark som skal fylles ut å du skal koppiere det som står på lappen du for fra henne eller han å du går info igjen får ny lapp som stå b du må vente lenge før din tur, dem kommer med 1000 spø til deg hvor du bor hvem som er eier hvos lenge du bodd der hvor i bangkok dette er osv, så hun ferding med det så bet jeg 800 b, så over til annen skanke leverer pappirer der for du noen spør til om hvor du bor osv, så for du igjen veksle pengene dine, så går du til L igjen leverer slippen du fått i fra B så for enda flere spørs så må du under tegen noen nye pappirer, så må du bet 1900 b for stemplet du får etter det må du vente en ca 30 time før du for passet ditt
Det eneste av alt det du skriver jeg slipper er bekreftelse av bopel 800 baht ser jeg. 1500 baht for bekreftelse av inntekt ( opp 300 baht fra 01.01.2019 ) 1900 baht for visa samme som tidligere.
Var og fornyet extension of stay i midten av Mai.
Gebyrer for Ambassaden fra 01.01,2019

https://www.norway.no/en/thailand/for-n ... byrsatser/
chelsea

Her er kvitering på disse 800 b jeg bet i går
Vedlegg
20190620_221956.jpg
20190620_221943.jpg
Brukeravatar
riflefish

chelsea skrev: 21 jun 2019, 08:01 Her er kvitering på disse 800 b jeg bet i går
dette er vel ei kvittering på at du har betalt
ei bot, !
Sist redigert av riflefish den 21 jun 2019, 08:19, redigert 1 gang totalt.
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»