SomLak. Du liker ikke Hviterussland som har diktatur, men du synes det er greit med diktatur i vårt eget hjem så lenge det går på bekjempelsen av Covid?SomLao skrev: ↑28 jan 2021, 12:34 Hvilke påstander tenker du på utover Hviterussland ?
For å ta den ene du prøver å imøtegå: Å påstå at Hviterussland er et diktatur i særklasse i Europa, er jo ikke særlig kontroversielt. Det er nærmest opplest og vedtatt:
Her fra Wiki:
"Siden 1994 har Hviterussland blitt ledet av president Aleksandr Lukasjenko. Flere medier sier at styresmaktene utgjør et diktatur - Europas siste [1] - og internasjonale organisasjoner beskylder regimet for en mengde brudd på menneskerettighetene. Dette har ført til at Hviterussland i stor grad er isolert på den internasjonale arenaen, og landet har blant annet blitt utestengt fra Europarådet."
Enten har du frihet eller ikke, men det kan være vanskelig å forstå ser jeg....
Så du mener tvangisolasjon av friske mennesker er veien å gå er en ting...men du mener også at man skal utøve brutal politivold som opptrer som covidbøller er jo i og for seg ekstremt..enten er du for eller imot..jeg har tatt mitt valg og du har tatt ditt valg..
https://youtu.be/RqdLcoPR2cs