SomLao skrev: ↑26 jan 2021, 21:56
Men et spørsmål til dere som slakter norske myndigheters håndtering av krisa. Er det noen andre lands håndtering av krisa dere mener er bra ? Og siden svaret er antagelig er nei, melder det mer relevante spørsmålet seg: Har dere noen formening om hva det kan komme av ?
Jeg må nesten prøve meg her
De aller fleste land følger de samme drakoniske lovene mer eller mindre ergo de samme problemene avhengig av de mest ekstreme formene for lockdown
Sverige og Hviterussland skiller seg ut og har ikke all verdens problem med å ikke innføre lockdown...lockdown har vist seg å ikke virke..se på London hvor det innføres mer og mer lockdown og smitten bare øker..fordi, smitten går opp under en lockdown som er blitt forsket på...det finnes ingen forskning som støtter opp under at man smitter hverandre ved å være ute, det er heller blitt avkreftet..
I Sverige dør det mange flere i Norge. JA, det gjør det, men i Belgia har de lockdown og der det like mange døde som i Sverige med samme innbyggertall..å sammenligne døde og smittede opp med hverandre er ikke veien å gå det angår covid..
Fordi man må se på helsevesenet og økonomien landet befinner seg i, samt alderssammensetningen. Ergo har Sverige mye innvandring pga aldrende befolkning...
Så er du over 65 har du løpende risiko hvis man har dårlig helse samt underligende symptomer eller sykdomer.
Jeg leste nylig i norsk media om noe jeg har vist over 1 år allerede hva det angår covid..Tjukke med dårlig helse og diabetes 2 løper en større risiko. Fakta har aldri vært viktig hva det angår covid19. Det er politiskt styrt. Vi tar alle over en kam mentalitet.
Lockdown er ingen bra løsning lenger, men i Norge skal vi har mer av det...Men Vinmonoplet skal ha lengre åpent

Norske myndigheter klarer ikke lenger å levere hva det angår COVID19..Det finnes ingen fakta som støtter opp under at lockdown virker, det er heller det motsatte hvor spredningen skjer innen samme husholdning. Lockdown i den formen vi har idag i den vestlige verden virker ikke annet enn innbilt bremsing av viruset. Men på polet kan må gå

men som sagt, det er ikke sikkert at det er noen spredning av den grunn..
Men ifølge Solberg så har aller fleste fått mer å yte med under covid19, noe som en helt sinnsyk uttalse av en statsminister..fordi under finanskrisen 2008 ble det en eksplosiv økning av fattige barnefamilier, og vi vil garantert se at mange flere fattige har oppstått under regjeringens håndtering av covid19.. samt ulike former for økonomiske ytelser som har hjulpet de aller rikeste..
EN gjennomgåelse av top 20 av de som har mottat høyest ytelser er omtrent samtlige investeringsselskaper, og noen fra utlandet..
Alt dette fordi det er en gammelmannsykdom som rammer de aller fleste over 65?