Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Norwegian er seiglivet

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
x 2317
Kontakt:

16 jun 2020, 10:21

CAT skrev:
15 jun 2020, 11:49
Er ikke norwegian blitt Kinesisk?
Nå er vel de kinesiske investeringene i Norwegian av en størrelsesorden rundt 14% så at selskapet er blitt kinesisk er vel kanskje å dra det litt langt 🇧🇻
1 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
CAT
x 222

16 jun 2020, 10:42

tdr skrev:
Nå er vel de kinesiske investeringene i Norwegian av en størrelsesorden rundt 14% så at selskapet er blitt kinesisk er vel kanskje å dra det litt langt 🇧🇻
👍ok
0 x
Lucifer is back :evil: :twisted:
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway
x 5048

16 jun 2020, 11:00

tdr skrev:
Litt om eierforholdene og betingelsene vedrørende overdragelse av gjeld og videresalg av aksjene.

https://e24.no/boers-og-finans/i/5059JK ... -norwegian

Tjente litt på de askjene og var heldig med å treffe nogenlunde bunnen og ut igjen på det dobbelte, og nå er den gått ned igjen ser jeg. Slik kan man sjonglere i lang tid fremover tror jeg da mediene er flinke til å hjelpe til, men jeg liker ikke slik gambling i bunn og grunn. Leter nå etter rette mulighet å være med på en opptur som er lang og god, og det ser jeg ikke i Norwegian :D
1 x
🌞
Brukeravatar
Phay
x 5048

18 jun 2020, 02:11

Var på nippet til å kjøpe meg inn igår, men har bestemt meg for å holde meg unna nå. Men spent på hva åpningen blir ida og utviklingen videre utover.

3 x
🌞
wiking
x 302

22 jun 2020, 21:51

Phay skrev:
18 jun 2020, 02:11
Var på nippet til å kjøpe meg inn igår, men har bestemt meg for å holde meg unna nå. Men spent på hva åpningen blir ida og utviklingen videre utover.

Flyselskap aksjer er nok litt risiko sport idag. Mye usikkerhet der. Men kan jo være muilighet for gode pæng. Er vel lave aksjekurser nå. Men her veit man jo ikke om det er lavt eller ikke. Og jeg har heller ikke gått inn å studert dette. Jeg er jo ikke på aksje kjøp tur. Men mitt prinsipp når jeg har kjøpt aksjer er å kjøpe til lav kurs , men først studere selskapet, kurs utvikling, selskapet regnskap og økonomiske faktorer som kan påvirke kursen. Og prøve å selge på topp eller når man er fornøyd.. Jeg stoler også på magefølelsen min - den har brukt å stemme. Jeg tjent litt på Yara og det som var Marin Harvest. Men det er jo en stund siden. :D
1 x
You Never walk Alone :D
Brukeravatar
Phay
x 5048

30 jun 2020, 15:12

Der kom bekreftelsen på kansellering av flighten jeg hadde booket den 28 oktober. Nå hadde jeg betalt med bonus poeng, så tror neppe jeg får 20% ekstra, men tilbudet er bra da, om de står seg.

Important information about your Norwegian booking 1200GS

We’re sorry to inform you that your flight has been cancelled due to the impact of Covid-19.

The effect of the global pandemic has been felt widely across the entire aviation industry, and we understand the impact this cancellation has on our customers. We are working hard to ensure we offer you solutions to help rearrange your plans.

To retain the value of your ticket with an extra 20% on top, we are offering you the possibility to convert your ticket to travel credit in CashPoints. This allows you to plan your next trip at your convenience, without having to choose a destination or date immediately.

Processing for CashPoints is quick and automated, and you’ll receive your travel credit shortly after submitting your request. Find out more->

Claim CashPoints + 20% extra

You also have the option to rebook your flight - please contact us contact us so we can assist.
Please keep in mind when rebooking your flight that we will maintain a limited schedule on some routes until commercial air traffic returns to normal.

As a result of the outbreak, we’ve been forced to cancel around 85 percent of our flights, and this has created an unprecedented volume of requests for our Customer Care team.
We are working around-the-clock to process all reimbursement claims, but unfortunately our handling times are significantly longer than usual as we work through the volume from Covid-19. We apologise for this delay and ask for your understanding. You can submit a claim for reimbursement online here.

Our priority remains the wellbeing of our customers and crew, and we thank you for your patience as we manage these cancellations as a result of the global pandemic.

Kind regards,

Norwegian
Sist redigert av Phay den 30 jun 2020, 17:01, redigert 2 ganger totalt.
0 x
🌞
anmeno
x 221

30 jun 2020, 15:57

Phay skrev:
30 jun 2020, 15:12
Der kom bekreftelsen på kansellering av flighten jeg hadde booket den 28 oktober. Nå hadde jeg betalt med bonus poeng, så tror neppe jeg får 20% ekstra, men tilbudet er bra da, om de står seg.
Det var dårlige nyheter, jeg hadde et lite håp om å komme meg nedover i oktober med Norwegian, ser ikke ut til at de er satt opp noen flygninger til Thailand med Norwegian nå :cry:

Hvis Thailand åpner opp så ønsker jeg å fly direkte fra Norge for å ta minst mulig risiko, sandkasse selskapene flyr vel men med alle tilfellene av Corona der så er ikke det veldig fristende.
1 x
Brukeravatar
Phay
x 5048

30 jun 2020, 16:37

anmeno skrev:
30 jun 2020, 15:57
Det var dårlige nyheter, jeg hadde et lite håp om å komme meg nedover i oktober med Norwegian, ser ikke ut til at de er satt opp noen flygninger til Thailand med Norwegian nå :cry:

Hvis Thailand åpner opp så ønsker jeg å fly direkte fra Norge for å ta minst mulig risiko, sandkasse selskapene flyr vel men med alle tilfellene av Corona der så er ikke det veldig fristende.
Ja, det var direkte flight som er avgørende, men belager meg på å bli her til over nytt år om så tilfelle og det er vaksine å få som gjør at man slipper karantene og skit bare man får ett sertifikat at man er dekket.
0 x
🌞
Brukeravatar
Phay
x 5048

30 jun 2020, 17:01

Jaggu fikk jeg ikke 20% cash points på toppen av det hele tilbake. Ikke værst.
This is just a quick note to let you know that we have now processed your request, and the cost of your unused ticket has been converted to travel credit in CashPoints. Remember, we’ve added an extra 20% on top of the value of your ticket.
3 x
🌞
Svar

Gå tilbake til «I lufta»