Norwegian er seiglivet
Litt om eierforholdene og betingelsene vedrørende overdragelse av gjeld og videresalg av aksjene.
https://e24.no/boers-og-finans/i/5059JK ... -norwegian
Tjente litt på de askjene og var heldig med å treffe nogenlunde bunnen og ut igjen på det dobbelte, og nå er den gått ned igjen ser jeg. Slik kan man sjonglere i lang tid fremover tror jeg da mediene er flinke til å hjelpe til, men jeg liker ikke slik gambling i bunn og grunn. Leter nå etter rette mulighet å være med på en opptur som er lang og god, og det ser jeg ikke i Norwegian
Flyselskap aksjer er nok litt risiko sport idag. Mye usikkerhet der. Men kan jo være muilighet for gode pæng. Er vel lave aksjekurser nå. Men her veit man jo ikke om det er lavt eller ikke. Og jeg har heller ikke gått inn å studert dette. Jeg er jo ikke på aksje kjøp tur. Men mitt prinsipp når jeg har kjøpt aksjer er å kjøpe til lav kurs , men først studere selskapet, kurs utvikling, selskapet regnskap og økonomiske faktorer som kan påvirke kursen. Og prøve å selge på topp eller når man er fornøyd.. Jeg stoler også på magefølelsen min - den har brukt å stemme. Jeg tjent litt på Yara og det som var Marin Harvest. Men det er jo en stund siden.
You Never walk Alone 
Der kom bekreftelsen på kansellering av flighten jeg hadde booket den 28 oktober. Nå hadde jeg betalt med bonus poeng, så tror neppe jeg får 20% ekstra, men tilbudet er bra da, om de står seg.
Important information about your Norwegian booking 1200GS
We’re sorry to inform you that your flight has been cancelled due to the impact of Covid-19.
The effect of the global pandemic has been felt widely across the entire aviation industry, and we understand the impact this cancellation has on our customers. We are working hard to ensure we offer you solutions to help rearrange your plans.
To retain the value of your ticket with an extra 20% on top, we are offering you the possibility to convert your ticket to travel credit in CashPoints. This allows you to plan your next trip at your convenience, without having to choose a destination or date immediately.
Processing for CashPoints is quick and automated, and you’ll receive your travel credit shortly after submitting your request. Find out more->
Claim CashPoints + 20% extra
You also have the option to rebook your flight - please contact us contact us so we can assist.
Please keep in mind when rebooking your flight that we will maintain a limited schedule on some routes until commercial air traffic returns to normal.
As a result of the outbreak, we’ve been forced to cancel around 85 percent of our flights, and this has created an unprecedented volume of requests for our Customer Care team.
We are working around-the-clock to process all reimbursement claims, but unfortunately our handling times are significantly longer than usual as we work through the volume from Covid-19. We apologise for this delay and ask for your understanding. You can submit a claim for reimbursement online here.
Our priority remains the wellbeing of our customers and crew, and we thank you for your patience as we manage these cancellations as a result of the global pandemic.
Kind regards,
Norwegian
Sist redigert av Phay den 30 jun 2020, 17:01, redigert 2 ganger totalt.
Det var dårlige nyheter, jeg hadde et lite håp om å komme meg nedover i oktober med Norwegian, ser ikke ut til at de er satt opp noen flygninger til Thailand med Norwegian nå
Hvis Thailand åpner opp så ønsker jeg å fly direkte fra Norge for å ta minst mulig risiko, sandkasse selskapene flyr vel men med alle tilfellene av Corona der så er ikke det veldig fristende.
Ja, det var direkte flight som er avgørende, men belager meg på å bli her til over nytt år om så tilfelle og det er vaksine å få som gjør at man slipper karantene og skit bare man får ett sertifikat at man er dekket.anmeno skrev: ↑30 jun 2020, 15:57 Det var dårlige nyheter, jeg hadde et lite håp om å komme meg nedover i oktober med Norwegian, ser ikke ut til at de er satt opp noen flygninger til Thailand med Norwegian nå![]()
Hvis Thailand åpner opp så ønsker jeg å fly direkte fra Norge for å ta minst mulig risiko, sandkasse selskapene flyr vel men med alle tilfellene av Corona der så er ikke det veldig fristende.
Jaggu fikk jeg ikke 20% cash points på toppen av det hele tilbake. Ikke værst.
This is just a quick note to let you know that we have now processed your request, and the cost of your unused ticket has been converted to travel credit in CashPoints. Remember, we’ve added an extra 20% on top of the value of your ticket.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfar ... kurshavari
Billi aksjer i norwegian nå. 1,3 kr pr aksje.
Skal jeg kjøpe noen, nei..
holder med noen cash poeng som anses for tapt, hvis jeg ikke skal ut å fly nå da.
Får håpe de overlever.
holder med noen cash poeng som anses for tapt, hvis jeg ikke skal ut å fly nå da.
Får håpe de overlever.
Lucifer is back

Dupper den under 1,- nok, så skal jeg kjøpe litt, men det blir en langdryg investering tror jeg, men setter man 5000,- nok, så har man kanskje en månedslønning om noen år.CAT skrev: ↑12 aug 2020, 21:18 https://finansavisen.no/nyheter/luftfar ... kurshavari
Får håpe de overlever.