Fast track BKK Norwegian

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Noen som vet om det er mulig å gå på fast track med Norwegian premium billetter i BKK? Noen som har blitt stoppet?

Har bestilt VIP fast track igjennom Limosin service, men bare lurer på andres erfaringer?
🌞
anmeno

Phay skrev:Noen som vet om det er mulig å gå på fast track med Norwegian premium billetter i BKK? Noen som har blitt stoppet?

Har bestilt VIP fast track igjennom Limosin service, men bare lurer på andres erfaringer?
For å komme seg inn på fast track så må man ha fast track billett/kort, er dette inkludert i premium billettene til norwegian?

Sent from my E5823 using Tapatalk

Brukeravatar
Phay

Har ikke fått fast track kort av Norwegian tidligere.
🌞
Brukeravatar
Noodle
Sted: Norge

Hvis du ikke får det gjennom Norwegian, og du vil ha det så rimelig som mulig, kan jeg anbefale denne. Funker nesten for bra. Ender alltid opp med å bli stående alene ved bagasjebåndet i 20 minutter. Men fy så deilig det er etter en lang flytur. :)
Brukeravatar
Phay

Hehe, forrige gang jeg hadde VIP service, så kom naboen på rekka samtidig ut som meg, men jeg mistenker han for å ha gått på fast track med Premium billetten og ikke noe annet enn det.
🌞
anmeno

Phay skrev:Hehe, forrige gang jeg hadde VIP service, så kom naboen på rekka samtidig ut som meg, men jeg mistenker han for å ha gått på fast track med Premium billetten og ikke noe annet enn det.
Gardermoen eller Bangkok?

Brukeravatar
Phay

anmeno skrev: 09 des 2017, 16:14 Gardermoen eller Bangkok?

Beklager, i Bangkok. Tror ikke vi trenger fasttrack på Gardemoen, har aldri opplevd det som en belastning der :D
🌞
anmeno

Phay skrev: Beklager, i Bangkok. Tror ikke vi trenger fasttrack på Gardemoen, har aldri opplevd det som en belastning der :D
Har alltid måtte vise fast track kort når jeg har brukt fast track i Bangkok, tror du skal ha flaks for å komme igjennom der uten kort.

Brukeravatar
Phay

Noen som har en oversikt over dager en forventer mye kø på Suvarnabhumi Airport? En oversikt en kan følge med på?

Uansett ikke så gale å betale 300kr for fasttrack, men kan være kjekt å vite uansett om det finnes noe slikt.
🌞
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Phay skrev: 28 mar 2018, 10:19 Noen som har en oversikt over dager en forventer mye kø på Suvarnabhumi Airport? En oversikt en kan følge med på?

Uansett ikke så gale å betale 300kr for fasttrack, men kan være kjekt å vite uansett om det finnes noe slikt.
Reisefeber❤️🙏🏽?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «I lufta»