Noen som vet om det er mulig å gå på fast track med Norwegian premium billetter i BKK? Noen som har blitt stoppet?
Har bestilt VIP fast track igjennom Limosin service, men bare lurer på andres erfaringer?
Fast track BKK Norwegian
For å komme seg inn på fast track så må man ha fast track billett/kort, er dette inkludert i premium billettene til norwegian?Phay skrev:Noen som vet om det er mulig å gå på fast track med Norwegian premium billetter i BKK? Noen som har blitt stoppet?
Har bestilt VIP fast track igjennom Limosin service, men bare lurer på andres erfaringer?
Sent from my E5823 using Tapatalk
Hvis du ikke får det gjennom Norwegian, og du vil ha det så rimelig som mulig, kan jeg anbefale denne. Funker nesten for bra. Ender alltid opp med å bli stående alene ved bagasjebåndet i 20 minutter. Men fy så deilig det er etter en lang flytur. 
Gardermoen eller Bangkok?Phay skrev:Hehe, forrige gang jeg hadde VIP service, så kom naboen på rekka samtidig ut som meg, men jeg mistenker han for å ha gått på fast track med Premium billetten og ikke noe annet enn det.
Har alltid måtte vise fast track kort når jeg har brukt fast track i Bangkok, tror du skal ha flaks for å komme igjennom der uten kort.Phay skrev: Beklager, i Bangkok. Tror ikke vi trenger fasttrack på Gardemoen, har aldri opplevd det som en belastning der
Reisefeber
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv.