Dette med tettere oppfølging og strengere visaordninger, får nordiske folk til å flytte ut av Thailand. Både de som har bedrifter og fastboende samt de som søkte om turistvisa.......
Tougher immigration rules sees large number of Nordic expats leave Thailand - Thailand News - Thailand Visa Forum by Thai Visa | The Nation
A.H.
Non o retirementvisa har gått opp
During a meeting at the India-Thai Chamber of Commerce on Thursday night, Immigration officials from Division 1 at Chaengwattana, made it very clear that a TM30 form has to be filed each and every time a foreigner (non-immigrant) goes away for more than twenty-four hours to another province in Thailand. This is in addition to when the foreigner returns home from abroad. The only exception are foreigners who hold permanent residence. Although this is an old law, not all Immigration offices around Thailand are enforcing it. But, this is the first time I have heard that Chaengwattana have an intention to enforce it now.
dere som bor lands bygda dere må gjøre dette på et kontor hjelper ikke gjøre det polti stj noen gjør her inne
dere som bor lands bygda dere må gjøre dette på et kontor hjelper ikke gjøre det polti stj noen gjør her inne
Hvem kom opp med denne ideen? Nå som det sendes mindre penger til Thailand så går de til sjarmoffensiven i Norden? Ikke nok med at de legger igjen 87 000 i en 21 dagers periode..men jeg lurer på hvor mange av de igjen sender penger i 1 mnd 2 mnd 3 mnd etter endt ferie?
Thailand trenger cash flow eller så er det Venesuele neste..
Thailand trenger cash flow eller så er det Venesuele neste..
Sist redigert av Kolami den 09 aug 2019, 10:57, redigert 2 ganger totalt.
det er ikke i første omgang norske turister myndightene er etter det er et hav av økoflyknkngdr fra asean / afrika myndighten vil til livs,
ikke en nordmann m turist visum
men denne reglen er da ivertfall 20 år gammel,
selv har jeg ( må jeg) på emigrasjons kontoret jeg tilhører dagen etter ankomst
og vær 90 dag,
men jeg vet arild raporter 90 dager med
posten,
( dette har vel vert oppe her tidligre)
det er et online system også ( om det funker)
ikke en nordmann m turist visum
men denne reglen er da ivertfall 20 år gammel,
selv har jeg ( må jeg) på emigrasjons kontoret jeg tilhører dagen etter ankomst
og vær 90 dag,
men jeg vet arild raporter 90 dager med
posten,
( dette har vel vert oppe her tidligre)
det er et online system også ( om det funker)
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
https://forum.thaivisa.com/topic/111661 ... paign=news
ser ut til at noe er på gang,
men slikt tar ofte lamg tid
ser ut til at noe er på gang,
men slikt tar ofte lamg tid
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
