du fikk ei lita bot!
overtredelsen var nok ikke betydlig
ellers hadde du ikke fått visum,
en bør vel sjekke detta selv også,
jeg har faktisk skrevet litt om det litt her og der for ett pr måned siden...
Enhver landlord skal rapportere..men da må de også betale skatt
Kolami skrev: ↑23 jun 2019, 08:22 Enhver landlord skal rapportere..men da må de også betale skattså det skjer ikke..jeg vet om mange tilfeller der leietager har blitt kastet ut fordi landlord ikke vil gi dokumentasjon når leietager skal søke nok immigrasjon visum..i andre tilfeller leier de ikke ut til utlending hvis en potensiell leietaker trenger skriftlig dokumentasjon. Husleiekontrakt er en ting..men dokumentasjon til immigrasjons skatte myndighetene er noe helt annet..
det er ikke dem som eier leligheten min her det er en thai man som gjør som bor i annet land, dem som driver bygget for in leilepenger i fra megriflefish skrev: ↑23 jun 2019, 13:18 jeg kjenner også til slike tilfeller!
ps der chelsee bor er det nok flere
utlendinger ,
også en nordmann til,
jeg kjenner han!
men enkelte lelighter er solgt!
så har de overlatt til et « kontor»
og drive utleie,
dette kan medføre trøbbel!
for det er ikke utleiekontoret som
skal signere etter lovens forstand
men den rejelle eier!
blir praktisert ulikt ,
men jeg bisto en kar i fjor!
det medførte at han
flyttet! fordi emigration ikke godkjente
at klntoret signerte på veiene av den rejelle
eier,
et himla styr en stund,