det skal ha vert kampanje innad i hæren
« army» hva som er årsaken
har noe med « makt og poletikk»
så hvem kan sparke øverstkommanderende
i hæren??,
det er vel en forsvarsjef også over han?
det skal ha vert kampanje innad i hæren
Ja han er vel utnevnt .?hva er offisiel forklaring.
Apirat er en av kongens nærmeste fortrolige, og det var kongen selv som håndplukket ham til hans nåværende stilling. Se teksten av Paul Chambers bak. Kongen kjenner han svært godt, da kongen som kronprins var sjef for Kings Guard.
Skal bli interessant etterhvert å se hvem som blir tilbakefotomannen skrev: ↑04 apr 2019, 17:35 Apirat er en av kongens nærmeste fortrolige, og det var kongen selv som håndplukket ham til hans nåværende stilling. Se teksten av Paul Chambers bak. Kongen kjenner han svært godt, da kongen som kronprins var sjef for Kings Guard.
Så hvem kan sparka ham? Aner ikke. Muligens kongen selv?
God link. Kommer ikke så mye opp om hva som skjer, men om det er nettaktivitet som har medvirket til nye valg så er det jamen mange som ser at de kan vise sitt syn .fotomannen skrev: ↑04 apr 2019, 19:07 Jepp.
Jeg har ikke kunnskaper nok til å kunne gjette, eller spå noe som helst, men jeg synes det er interessant å lese hva de som har det skriver. F.eks. Paul Chambers i linken over.
Han kan ikke spekulere i den typen artikler, men han gjør det ganske fritt på Facebook. Sånne artikler er en del av jobben ved universitetene de er tilknyttet, og da må teksten være akademisk.
Prøver å sette meg litt dypere inn i hva jeg også.fotomannen skrev: ↑04 apr 2019, 20:05 Han kan ikke spekulere i den typen artikler, men han gjør det ganske fritt på Facebook. Sånne artikler er en del av jobben ved universitetene de er tilknyttet, og da må teksten være akademisk.
Syntes de historiske parallelle var interessante, da historien har en tendens til å repetere seg. Liker også at han fremmer potensielle scenarioer. Sånt er nyttig for sånne som meg, som følger med, men ikke har kunnskapen, Flere av teoriene han fremmet, går igjen hos de andre som skriver om dette.
Sitter å leser igjennom tråden...riflefish skrev:
hadde jo vert fint om disse
gruppen snakket med arbeiderklassen og bonde ungdommen,
og fått representanter for disse inni parlament og andre styrende organer,
for disse studentene, er selvsagt også opptatt av yrkeskarriere
og de laveste på rangstigen er og blir
(arbeiderklasse),,