Kilde: Thailandstidende.
Ambassaden slutter å legalisere
Fra og med 1. februar slutter den norske ambassaden å legalisere dokumenter utstedt i Norge. Det betyr at nordmenn bosatt i Thailand må ta turen hjem. Men ambassaden fortsetter å bekrefte inntekt – inntil videre.
Ambassaden i Bangkok har sendt ut en melding om at det fra 1. februar kommer nye regler for konsulær bistand til nordmenn i Thailand. Den største endringer blir når det gjelder legalisering av norske dokumenter. Fra og med neste måned vil ikke ambassaden lengre gjøre dette. Man må til Norge.
