Ambassaden begrenser tjenestetilbud

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Innlegg: 1862
Registrert: 20 okt 2017, 21:02
Sted: Norge
Kontakt:

#1

Ambassaden i Bangkok har sendt ut melding om at de ikke kan utføre samme tjenester som tidligere, noe som vil kunne gjøre det vanskeligere for mange fastboende i Thailand.

Kilde: Thailandstidende.

Ambassaden slutter å legalisere

Fra og med 1. februar slutter den norske ambassaden å legalisere dokumenter utstedt i Norge. Det betyr at nordmenn bosatt i Thailand må ta turen hjem. Men ambassaden fortsetter å bekrefte inntekt – inntil videre.


Ambassaden i Bangkok har sendt ut en melding om at det fra 1. februar kommer nye regler for konsulær bistand til nordmenn i Thailand. Den største endringer blir når det gjelder legalisering av norske dokumenter. Fra og med neste måned vil ikke ambassaden lengre gjøre dette. Man må til Norge.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»