Smått om hvordan det fungerer i Thailand..

Thaibreak

INKOGNITO skrev: 18 okt 2018, 15:49 Har vært borti flere merker av slike elektriske porter i thailand, og alle de har hatt en hendel/mekanisme på motorenheten som enkelt gjør at hele motor enheten kobles ut så de kan dras for hånd, uansett stømbrudd eller annen feil på motoren.
Okey, ser sikry nevner det samme. Jeg fant ingen slik mekanisme på min port, men det kan godt være mangel på teknisk forståelse eller viten hos undertegnede. Da tas det mao høyde for det ;)
Arild Holtet

Vi skal bygge nytt 45 meter nytt gjerde og 2 stk. porter foran huset mot soien. Men det blir nok ikke en elektrisk port, på grunn av mange små hunder som raskt kan komme i klem. De er greie og lette å lukke, og da har vi full kontroll over hundene.

A.H.
Brukeravatar
sikry
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

Arild Holtet skrev: 21 okt 2018, 11:59 Vi skal bygge nytt 45 meter nytt gjerde og 2 stk. porter foran huset mot soien. Men det blir nok ikke en elektrisk port, på grunn av mange små hunder som raskt kan komme i klem. De er greie og lette å lukke, og da har vi full kontroll over hundene.

A.H.
Portene blir skjelden brukt mer en 1 til 2 ganger pr.dag da de er beregnet for bilen.Det er sidedør for mer daglig bruk.
Har en hund må en selvsagt følge med og har en flere kan det bli vanskelig.
Jeg følger alltid med til porten er helt lukket , en vet aldrig for plutselig kommer det et barn i full fart og det ville hvert en kattastrofe.
Svar

Gå tilbake til «Historie, politikk og samfunn»