Dagens nyheter!

Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Kolami skrev: 14 aug 2018, 05:52 Hva er det Listhaug sier som er dumt? jeg kan ikke huske noe hun har sagt som er dumt i grunn og bunn..men skal vi sammenligne dummskap i storting og regjering befinner hun seg langt nede i den kabalen enn så lenge :)

Den 10. desember 1971 vedtok Stortinget med 94 mot 34 stemmer at fargefjernsyn skulle innføres som en prøveordning
Dette er listhaug!
Vedlegg
F5461E8B-638B-4FD8-A04F-241CD4219BE1.jpeg
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Anurak skrev: 14 aug 2018, 07:52 https://www.nrk.no/urix/over-80-biler-s ... 1.14164941

:o
:shock:

Sveriges nye hverdag. Hva har skjedd? Er dette typiske skandinaviske ungdom som driver med pøbelstreker, eller kan et være noe mer omfattende problem som har oppstått i vårt naboland?
Synes norske medier kunne slått litt mer på stortromma når slikt skjer, og ikke "gjemme" det bort i telenor-sandberg nyheter. Dette er drøyt og må opp og frem, og follk må få høre hvem som gjør slikt. Det er hovedårsaken til at folk er forbannet, når man ikke kan skrive om utlendinger som om en nordlending eller svenske går bersert på byen i fylla, for da er det greit å skrive hvor personen kommer fra opprinnelig, selv om han bor i Oslo by eller I Norge.
🌞
Anurak

Statsministerens reaksjon: «Hva faen holder dere på med, lyder Löfvens klare melding til de svartkledde og maskerte gjerningspersonene.»

https://www.dagbladet.no/nyheter/tror-b ... r/70101470

Ingen pågrepet sålangt. Her kan kan den svenske statsministeren ha fått en vanskelig nøtt å knekke. Sveriges nye folkesport ser ut til å være bilbranner.
Brukeravatar
Phay

Om vi hugger ned skogen, regnskog, forurenser vann oghavene, og forbruker olje og gassforekomster vi har lagret i jordskorpen i millioner av år, og stort sett er med på å forandre jordens symbiose, så er vi ikke med på å skape klimaforandringer? Hm, tja en hard nøtt gitt

🌞
chelsea
Sted: Bangkok

Young Norwegian found dead inside his car on Koh Samui han ble under 30 år

https://coconuts.co/bangkok/news/young- ... koh-samui/
Brukeravatar
Phay

chelsea skrev: 14 aug 2018, 10:04 Young Norwegian found dead inside his car on Koh Samui han ble under 30 år

https://coconuts.co/bangkok/news/young- ... koh-samui/
Hjerteinnfarkt i den alderen er ikke så vanlig, men det skjer
🌞
INKOGNITO

Phay skrev: 13 aug 2018, 15:18 Om du er ærlig med deg selv, og ikke dette forumskuespillet du gjennomfører her, er det virkelig smart å stemme frem frp for sin egen del, eller er det for den du helst ønsker å være?

Helt ærlig nå?!
Ingen ting ville glede meg mer enn Listhaug som nestleder, når hun heller ikke er i regjering.
Det vil bli klar tale som vil tiltrekke mange velgere og klargjøre henne til å ta over for Siv Jensen.
En dame med visjoner og gjennomføringskraft som stadig flere vil se nødvendighet av.
Skal ikke hele Nav bryte sammen må noen sette en stopper for unnlatenheten fra AP og venstresiden der til og med hele verden kan sende uønskede (og selvsagt også spioner) til Norge og nekte å ta de i retur, og da har de fulle rettigheter til livets opphold fra nav.
Hva som skjedde på Utøya er vel også det beste bevis på beredskap med Ap ved rattet.
Først da risen rammet egen bak forsto de at det var nødvendig å bruke penger på sånne bagateller. :D
Brukeravatar
Phay

INKOGNITO skrev: 14 aug 2018, 10:40 Ingen ting ville glede meg mer enn Listhaug som nestleder, når hun heller ikke er i regjering.
Det vil bli klar tale som vil tiltrekke mange velgere og klargjøre henne til å ta over for Siv Jensen.
En dame med visjoner og gjennomføringskraft som stadig flere vil se nødvendighet av.
Skal ikke hele Nav bryte sammen må noen sette en stopper for unnlatenheten fra AP og venstresiden der til og med hele verden kan sende uønskede (og selvsagt også spioner) til Norge og nekte å ta de i retur, og da har de fulle rettigheter til livets opphold fra nav.
Hva som skjedde på Utøya er vel også det beste bevis på beredskap med Ap ved rattet.
Først da risen rammet egen bak forsto de at det var nødvendig å bruke penger på sånne bagateller. :D
En ting du er god på, og det er å blande kortstokken etter eget hodet!
🌞
INKOGNITO

Phay skrev: 14 aug 2018, 11:14 En ting du er god på, og det er å blande kortstokken etter eget hodet!
Jeg har i hvert fall en viss evne til å se ting før alt er i grøfta, og tilpasse meg.
Det skal jeg nok klare nå også, uansett hvem som skal styre Norge i fremtiden.
De som skal leve utelukkende på NAV midler og har sett hvordan venstresiden forsøker å avhjelpe mangelen på penger i kassa i fremtiden
ved å snyte/kutte på trygden for pensjonistene som har gjort sin plikt og opparbeidet rettigheter, men latt økonomiske migranter
som ikke egentlig har hatt noen grunn til å få bli, få særrettigheter på trygd, de burde ha fått et forvarsel. :lol:
Brukeravatar
Phay

INKOGNITO skrev: 14 aug 2018, 12:26 Jeg har i hvert fall en viss evne til å se ting før alt er i grøfta, og tilpasse meg.
Det skal jeg nok klare nå også, uansett hvem som skal styre Norge i fremtiden.
De som skal leve utelukkende på NAV midler og har sett hvordan venstresiden forsøker å avhjelpe mangelen på penger i kassa i fremtiden
ved å snyte/kutte på trygden for pensjonistene som har gjort sin plikt og opparbeidet rettigheter, men latt økonomiske migranter
som ikke egentlig har hatt noen grunn til å få bli, få særrettigheter på trygd, de burde ha fått et forvarsel. :lol:
Ingen som har greid å spå fremtiden, hverken vedrørende egen helse eller hva som skjer i politikken. Sykdom og politiske utfordringer er ingen forunt å slippe unna, men for de alle fleste så er det reversibelt får en håpe, også at vi får rettet opp feilen politikere gjør ved å korrigere de ved valgene, men det krever faktisk litt fra oss også, å ikke kjøpe lettvinte løsninger !
🌞
Svar

Gå tilbake til «Generelt»