DETAC satser på 1800 mz nett
Dropper 900 mz
1800 MHz spectrum
https://scandasia.com/dtac-decides-to-b ... m-auction/
Dagens nyheter!
å bære meg for et sirkus og drama, herre min hatt, så gæli,,
,, vel han per da,, sku juge i kjærringe igen",( per du lyver")
menneske per med sin form for moral,
med empati er det grunn synd på han,,
mens hans handlinger vel,,
nå valgte per som ex ex justisministeren og tre fra.,,
kunne nesten blitt justisminister, men ( evigeies kun et dårlig rykte)..
han er dum, Nå..
hvordan det vidre går med
den småkåte sinnataggen som har fronta fremmedfiendtlighet og
frotalangrep så de t syntes mot mulla kreker.., vel det ble
ei temmelig "tørr" uke,, til, nabolandet
igjen,, knekker oppstyret per?..
som han sa da han ble beskyldt for og væra full fra talerstolen:"
svarte som en "tørrlagte alkis" hadde pare tatt en par drinker ( på engelsk few beer,s)
og "few" vel....
men drama fortsetter med pressekonferansen i morgen,,,,
ps om russisk og iransk og pluss chinesisk etterretning su finne
noe av interesse må det væra oppskrift på fiskepudding i hvit saus,"
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Akk ja, mannfolk fra barteland virker ikke å greie å stå imot noe når de en sjelden gang kjenner lukta av mus, ikke en gang fra damer som byr seg frem.
Må vel være langvarig underernæring som da fører til at øvre hode på de bare rett og slett slutter å fungere.
Men sånn blir det vel når nærmest alt blod tar veien nedover og det blir blodmangel i hjernen.
Må vel være langvarig underernæring som da fører til at øvre hode på de bare rett og slett slutter å fungere.
Men sånn blir det vel når nærmest alt blod tar veien nedover og det blir blodmangel i hjernen.
Ingen ting ville være bedre enn Listhaug, det vil bringe masse nye velgere til frp.Utpåtur skrev: ↑13 aug 2018, 14:59 ..og han trekker seg som nestleder i Frp - og hvem skal overta den jobben? Carl I er raskt ute; Listhaug - hehe lurer på hva Erna/Siv tenker om det?
Man sier Per tilhørte samme fløyen som Listhaug og den blir svekket om ikke en tilsvarende får nestlederen - Tybring-Gjedda eller Listhaug - fytterakkern!
Om du er ærlig med deg selv, og ikke dette forumskuespillet du gjennomfører her, er det virkelig smart å stemme frem frp for sin egen del, eller er det for den du helst ønsker å være?
Helt ærlig nå?!
Krf får ny leder snart, kan ikke fortsette slik de har gjort nå, og den nye lederen kommer til å være mer pro FRP garantert! Majoriteten til velgerene som har flyktet fra nettopp KRF stemmer jo FRP og H nå, så der skjer det ett maktskifte snart. KFR er egentlig ett meget konservativt parti, men de har sporet av de siste 10 årene.
Listhaug vil føre FRP opp i nye høyder, og hun er perfekt for jobben som nestleder, og tro mine ord, hun blir statminister kandidat en dag.
Men, det er ikke pga vi har så jævelig smarte folk her i Norge, men vi har mange som svelger oppgulp etter oppgulp som blir gjentatt nok ganger, at selv en enkel sjel kan føle seg litt smart med viktige meninger innemellom. Stakkars sier nå jeg.
Listhaug vil føre FRP opp i nye høyder, og hun er perfekt for jobben som nestleder, og tro mine ord, hun blir statminister kandidat en dag.
Men, det er ikke pga vi har så jævelig smarte folk her i Norge, men vi har mange som svelger oppgulp etter oppgulp som blir gjentatt nok ganger, at selv en enkel sjel kan føle seg litt smart med viktige meninger innemellom. Stakkars sier nå jeg.
Da er jo Hareide akkurat den riktige personen til å lede partiet. Det finnes vel knapt enn som føler seg mer krenket enn han. Selv metoo bevegelsen kommer til kort vs Hareide...konservative blir jo alltid krenket og støtt uansett..Phay skrev: ↑14 aug 2018, 03:50 Krf får ny leder snart, kan ikke fortsette slik de har gjort nå, og den nye lederen kommer til å være mer pro FRP garantert! Majoriteten til velgerene som har flyktet fra nettopp KRF stemmer jo FRP og H nå, så der skjer det ett maktskifte snart. KFR er egentlig ett meget konservativt parti, men de har sporet av de siste 10 årene.
Hva er det Listhaug sier som er dumt? jeg kan ikke huske noe hun har sagt som er dumt i grunn og bunn..men skal vi sammenligne dummskap i storting og regjering befinner hun seg langt nede i den kabalen enn så lengeUtpåtur skrev: ↑13 aug 2018, 15:29 Listhaug er litt som Sandberg ;- klarer ikke la være å si dumme ting. Venstre kommer til å få mer angst og Erna kan glemme Krf hvis Listhaug får mer makt og mulighet til å komme med ekstreme utspill. Jeg garanterer at Siv/Erna ikke ønsker Listhaug - men slik Jensen uttaler seg så kan bordet fange.
Den 10. desember 1971 vedtok Stortinget med 94 mot 34 stemmer at fargefjernsyn skulle innføres som en prøveordning
https://www.nrk.no/urix/over-80-biler-s ... 1.14164941
Sveriges nye hverdag. Hva har skjedd? Er dette typiske skandinaviske ungdom som driver med pøbelstreker, eller kan et være noe mer omfattende problem som har oppstått i vårt naboland?
Sveriges nye hverdag. Hva har skjedd? Er dette typiske skandinaviske ungdom som driver med pøbelstreker, eller kan et være noe mer omfattende problem som har oppstått i vårt naboland?