Thaimassører føler seg krenket av norske menn som spør om sex

Svar
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

I en artikkel fra NRK meldes det at mange thaimassører føler seg krenket av nordmenn som spør om sex. Dessverre er det mange thai kvinner som blir stemplet og opplever fordommer i Norge. Alt for mye bygger på antakelser for hvordan de tror ting er i Thailand og grunnet useriøse klinikker i Norge.

– Fortjener en #metoo dette også
Thaimassører føler seg krenket av norske menn som spør om sex. Norsk Massasjeforening etterlyser en metoo hashtag.
Phaithoon Lindhjem fra Thailand driver salong i Tønsberg og forteller at det nesten hver eneste dag kommer norske menn og spør om hun også utfører ekstratjenester i tillegg til massasje. Hun blir både redd og sliten av det.

– De tilbyr meg mer penger for å gjøre ekstratjenester som for eksempel «happy ending». Noen prøver også å ta på meg, forteller Lindhjem.

Føler du deg utrygg på jobb?

– Ja, jeg er redd. Jeg pleier som regel ikke å ta drop-in timer på grunn av dette.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Arild Holtet

Det har jo dessverre sin grunn at folk ser på en thai som er skikkelig massør på den måten. Det er nok flest av de som gir happy ending. Nå kjenner jeg bare fra hva som skjer i Oslo, og der er de lettkjøpte det er mest av.

A.H.
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Det er no uhøflig å ikke la de tilby hva de utfører av tjenester. Unødvendig å spørre om slikt, da min erfaring er at det tar ikke lang tid før en vet hvor det bærer hen når de begynner å massere. En vanlig massøse gir deg ikke tenning etter 10 min, om en ikke er overkåt og underernært. Bare idioter spør om slikt!
🌞
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Ekskona jobbet ved et av de større massasje-instituttene i Trondheim en periode i fjor og opplevde en meget ubehagelig kunde som blottet seg og ba om "tjenester". Hun varslet eier og fyren ble pælmet ut. Men det som var spesielt var at denne fyren hadde blitt kastet ut tidligere. Likevel fikk han komme tilbake og gjøre det samme om igjen. Ekskona hadde en mistanke om at det var eieren som prøvde å teste henne for å se om hun "dreiv litt på sidelinjen". Men det er nå en ekstremt ufin måte i så fall. På dette instituttet må man booke time i forkant og de har ikke dropinn. De måtte også låse inngangsdøra pga utrivelige folk som stjal sko om de sto utenfor.

Veldig trist at det er et utbredt syn på at thai massasje er noe "tvilsomt". Det har en utrolig god effekt på kroppen og sirkulasjonen og burde være langt mer utbredt. For meg med mine ryggplager var dette manna fra himmelen. Kiropraktorer og fysioterapeuter kan slenge seg i veggen i forhold til en dyktig thai massør.

Nok en god grunn å bo i Thailand :-D
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Alt har sin pris,,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Anurak

Veldig viktig at thaikvinner som kommer hit får seg noe utdannelse i Norge. Særlig de unge. Veldig vanskelig å få seg noe fast og bra betalt jobb uten utdannelse. Å jobbe for luselønn, til ugunstige tider i utsatte og kjedelige yrker hele tiden er ikke noe givende.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»