En absurd gamblinghistorie

Svar
Thaibreak

En litt absurd historie fra nordøstlige Thailand. Ei thailandsk dame spilte bort 200.000 bath som farangen sendte henne, på lotteriet. Før farangen kom til Thailand for å møte henne, så fikk dama følgelig panikk. Løsningen ble av den litt desperate typen..

https://www.thaivisa.com/forum/topic/10 ... paign=news
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Har hørt historier der kona eller kjæresten har sagt de har blitt ranet, så er alt egentlig bare oppspinn mens gubben sitter hjemme og synes synd på dem. Uff, så mange historier overdøver for det gode alltid.

Når det er sagt, så er det mange oppkonstruerte historier gjevnlig på Thai Visa, med forskjellige fremstillinger om jeg har møtt ei dame, etc etc. Som holder forumet igang og ikke bare de sedvanelige temaene.
🌞
Thaibreak

Phay skrev: 15 jun 2018, 13:37 Har hørt historier der kona eller kjæresten har sagt de har blitt ranet, så er alt egentlig bare oppspinn mens gubben sitter hjemme og synes synd på dem. Uff, så mange historier overdøver for det gode alltid.

Når det er sagt, så er det mange oppkonstruerte historier gjevnlig på Thai Visa, med forskjellige fremstillinger om jeg har møtt ei dame, etc etc. Som holder forumet igang og ikke bare de sedvanelige temaene.
Ser den, men jeg linker ihvertfall bare til historier som står som nyheter på flere media enn thaivisa. Alle har en henvisning til en kilde. Dersom denne kilden er på engelsk, linker jeg dit, men er den på thai, bruker jeg thaivisa som mellomstasjon.
Annenhånds opplysninger skal man selvsagt være varsomme med å tro på.

Men generelt tror jeg det er mye galskap av gambling i Thailand. Vi har litt erfaring selv med med ett familiemedlem som desperat spiller bort alle pengene hun kommer over på lotteriet. Slike damer er det vel lurt å ligge unna for oss faranger. Mye penger mellom hendene kan fort slå helt feil ut der.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»