Skulle man ønske å ta en helsesjekk- ta turen til https://www.bangkokhospital.com/index.p ... p-packages
Det tas mange prøver og jeg følte aldri at det tok lang tid. Man blir sluset rundt. Greit og enkelt. Godt nok.
Helsesjekk på Bangkok Hospital, Bangkok.
er innom bumrungrad på sjekk 4 x pr årKolami skrev: ↑23 okt 2017, 09:59 Skulle man ønske å ta en helsesjekk- ta turen til https://www.bangkokhospital.com/index.p ... p-packages
Det tas mange prøver og jeg følte aldri at det tok lang tid. Man blir sluset rundt. Greit og enkelt. Godt nok.
får kjempe oppfølging!
etter at « phay» snakket om
testestron tok jeg ei prøve!
vel vist nok til at de foreslo ei ortlig
prøve m blodprøve tatt på morningen
det 5 resultater
!
i min alder burde nivå være mye høgre
var bare ( 40 gærninger?!»
joda forrige søndag en injeksjon
trur du det eller ei
nå har jeg fått « mårra brød» tebake
som da jeg var 20 år!
vel noen går i en « bakgårds» farmasi
og setter en injeksjon !
vel dette m meg var « kontrollert»
anbefaler en test om ikke « formen eri
100!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Hehe! Bra at bakeriet fortsatt holder åpent!
Men jeg tror denne har havnet under feil land. Skulle vel vært under Thailand delen tipper jeg.
Har hørt mye bra om Bumrungrad. Har ei vond skulder jeg vurderer å få sjekket. Slitt med den siden 1995/96. Ble mye bra etter jeg hadde narkose i februar, for de halte sikkert rundt på skrotten min da og noe må ha vært i klem. Men etter så mange år så kan det være leddbånd/muskler som ikke er som de skal være. Kanskje leddkapselen i skulderen også som er skadet. Her i Norge ga de faen i noen skikkelig undersøkelse. Ble bare avspist med tull og sendt til fysioterapaut som satt og rotet med noe ultralyd greier som ikke fungerte i det hele tatt.
Men jeg tror denne har havnet under feil land. Skulle vel vært under Thailand delen tipper jeg.
Har hørt mye bra om Bumrungrad. Har ei vond skulder jeg vurderer å få sjekket. Slitt med den siden 1995/96. Ble mye bra etter jeg hadde narkose i februar, for de halte sikkert rundt på skrotten min da og noe må ha vært i klem. Men etter så mange år så kan det være leddbånd/muskler som ikke er som de skal være. Kanskje leddkapselen i skulderen også som er skadet. Her i Norge ga de faen i noen skikkelig undersøkelse. Ble bare avspist med tull og sendt til fysioterapaut som satt og rotet med noe ultralyd greier som ikke fungerte i det hele tatt.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
som " hypokonder" eller hatt myeRobertX skrev: ↑23 okt 2017, 11:57 Hehe! Bra at bakeriet fortsatt holder åpent!![]()
har jeg vert innom 4 av.disse
men jeg i vertfall ruker nå
bumrungrad
en konsultasjo n
koster ca 600 baht
men her er mye av kremen av leger
samlet
vel noen sier der er dyrt!
ikke for osS!!
helfo dekker så og si alt
https://www.findthaiproperty.com/thaila ... -thailand/
ti på topp i verden
og den servisen
http://www.healthcareglobal.com/top-10/ ... tals-world
Har kjøpt prime platinium hos Chivawattana, som inkluderer Bangkok Hospital kjeden + en del andre private sykehus 37 totalt. Har alltid med meg kortet sammen med forsikringspapirene, samt mine personelige opplysninger allerede er lagret hos Bangkok Hospital med oppdaterte forsikringsopplysninger.
Har nå vært innom Phuket, Hua Hin og Bangkok, og må si at Bangkok er det beste og mest serviceinnstillte med de beste fasilitetene.
Har nå vært innom Phuket, Hua Hin og Bangkok, og må si at Bangkok er det beste og mest serviceinnstillte med de beste fasilitetene.
er man frisk nok og ikke for gammelPhay skrev: ↑23 okt 2017, 15:03 Har kjøpt prime platinium hos Chivawattana, som inkluderer Bangkok Hospital kjeden + en del andre private sykehus 37 totalt. Har alltid med meg kortet sammen med forsikringspapirene, samt mine personelige opplysninger allerede er lagret hos Bangkok Hospital med oppdaterte forsikringsopplysninger.
så må et slikt platina kort være bra!
for min del får jeg kkr tegnet full syke
forsikring pga av alder og noen plager!
for oss " gamlinga" er helfo nav
internasjonal unikt!
i den forstand at medisiner etc dekkes
hele veien!
for de her som er i samme alder og
situasjon
tegn da en rein ulykkesforsikring!!
blur man syk tror vel jeg også
det at andre en bumrungrad
har meget kvalifiserte sykehus!
fordelen med bkk hospital er jo
at de har sykehus flere plasser i landet
vi for lage en egen tråd om
tropesjukdommer, forgiftninger, vaksiner
og dette med hygiene og smitte!
Regner med dere ikke sammenligner private sykehus i Thailand med private i Norge?
Var innom Bangkok Hospital i Hua Hin for noen år siden. Legen virket være mer opptatt av pc-en enn av meg. Men kanskje var det jeg som ikke forsto at det jeg lurte på ikke var inkludert? Hadde, og har ingen erfaring fra private sykehus.
Etter det har jeg tatt mine årlige kontroller hos Hua Hin Hospital. Ikke så blankpolert, men legene svarer i hvert fall på det jeg spør om. Og nå har jeg en fast lege som følger meg opp. Er såkalt VIP kunde, så minimalt med venting.
Ellers kan det jo være verdt å merke seg at i Hua Hin, sirkulerer legene mellom de 3 sykehusene.
Men det er klart, hvis den dagen skulle komme at jeg trenger omfattende behandling, vil jeg hvis mulig velge Bangkok Hospital eller et av de andre sykehusene som har fått god omtale her. Min forsikring dekker de beste sykehusene i hele verden, minus USA.
Var innom Bangkok Hospital i Hua Hin for noen år siden. Legen virket være mer opptatt av pc-en enn av meg. Men kanskje var det jeg som ikke forsto at det jeg lurte på ikke var inkludert? Hadde, og har ingen erfaring fra private sykehus.
Etter det har jeg tatt mine årlige kontroller hos Hua Hin Hospital. Ikke så blankpolert, men legene svarer i hvert fall på det jeg spør om. Og nå har jeg en fast lege som følger meg opp. Er såkalt VIP kunde, så minimalt med venting.
Ellers kan det jo være verdt å merke seg at i Hua Hin, sirkulerer legene mellom de 3 sykehusene.
Men det er klart, hvis den dagen skulle komme at jeg trenger omfattende behandling, vil jeg hvis mulig velge Bangkok Hospital eller et av de andre sykehusene som har fått god omtale her. Min forsikring dekker de beste sykehusene i hele verden, minus USA.
@nap
Fikk også den følelsen når jeg var på Hua Hin Bangkok Hospital. Hud Legen ble irritert når jeg var innom med en lettere forbrenning, og spurte om han kunne se på noen føflekker, da han var ferdig med sjekken av det forbrennte området på 5 minutter, og skrevet resept på noe kvakksalve jeg fikk til 500,- bath på toppen kom timesprisen på 1200,-.
Svaret jeg fikk var at da måtte jeg bestille time for det, og komme her og tro st jeg skulle få sjekket det samtidig. Desverre så tik jeg årstesten her og ikke i bangkok, og fikk en eldre legedame, som var helt uforberedt, og leste opp resultatene fra utskriften, som jeg fint kunne gjort selv. Ikke samme kontakt ogprat med legen her, og snakk om oppfølging, kost eller trening.
Så Hua Hin er kun akutt om det skulle være noe.
Fikk også den følelsen når jeg var på Hua Hin Bangkok Hospital. Hud Legen ble irritert når jeg var innom med en lettere forbrenning, og spurte om han kunne se på noen føflekker, da han var ferdig med sjekken av det forbrennte området på 5 minutter, og skrevet resept på noe kvakksalve jeg fikk til 500,- bath på toppen kom timesprisen på 1200,-.
Svaret jeg fikk var at da måtte jeg bestille time for det, og komme her og tro st jeg skulle få sjekket det samtidig. Desverre så tik jeg årstesten her og ikke i bangkok, og fikk en eldre legedame, som var helt uforberedt, og leste opp resultatene fra utskriften, som jeg fint kunne gjort selv. Ikke samme kontakt ogprat med legen her, og snakk om oppfølging, kost eller trening.
Opplysninger som de du forteller her, er nyttige.Phay skrev: ↑23 okt 2017, 16:29 @nap