Hører jo om VPN
Forstår ikke bæra!
Kan noen enkelt forklare hva jeg må
Gjøre for og se vinter ol sendinger
For besøk av en svoger , som er noelunde
Mye hekta på sport,,
Ser på smart telefon
Er det noe
VPN , vinter ol sendinger
Trenger linker og hvordan dette koples
Konfigureres
Skal ikke ha ny pc
Har smart tv mm !
Skal ha dette kun i 14 dager...
Ere ok blir evigt!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Ok her er mitt tips;
Sjekk om din TV kan indtallere en app som heter Kodi (android). Dette er et media-senter program.
Hvis det er mulig så kan du sjekke www.ntv.mx for abonement på skandinaviske (og engelske) tv-kanaler via internett. Dette settes opp i Kodi appen (finner video av hvordan på YouTube). Og vipps så har du alle norske kanaler tilgjengelig.
Om jeg ikke husker feil koster det 25 euro for full pakke med skandi+UK kanaler pr måned.
Sjekk om din TV kan indtallere en app som heter Kodi (android). Dette er et media-senter program.
Hvis det er mulig så kan du sjekke www.ntv.mx for abonement på skandinaviske (og engelske) tv-kanaler via internett. Dette settes opp i Kodi appen (finner video av hvordan på YouTube). Og vipps så har du alle norske kanaler tilgjengelig.
Om jeg ikke husker feil koster det 25 euro for full pakke med skandi+UK kanaler pr måned.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Med løsningen jeg skisserte trengs det ikke VPN.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Jeg tror ikke han skal begynne å rote med Kodi. Men ntv.mx er nok en bedre løsning men rådyrt.RobertX skrev: ↑13 jan 2018, 02:58 Ok her er mitt tips;
Får han noen til å installere feks ExpressVPN for Riflefish så er resten veldig enkelt.
«
ExpressVPN « er dette noe min svoger kan
Få utført før han reiser ( mao) på et nettbrett eller smarttelefon!?
Og kan kobles opp mot husets wi-fi?
Hadde vert kjempe at alt kunne vert
«Satt opp» eller ( konfigurert) i norge?
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
TV Norge kan hvertfall streames på dplay
Hvilke andre muligheter som finnes for å se TVN er jeg ikke sikker på.
Rettighetene til OL 2018 har Discovery Networks, som blant annet eier EuroSport, så antar at en del av sendingene kan havne der. Andre kanaler som Discovery har sendt en del sport på er MAX.
Hvilke andre muligheter som finnes for å se TVN er jeg ikke sikker på.
Rettighetene til OL 2018 har Discovery Networks, som blant annet eier EuroSport, så antar at en del av sendingene kan havne der. Andre kanaler som Discovery har sendt en del sport på er MAX.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.