Noodle skrev: ↑19 des 2017, 18:15
Nei, det gjorde ikke jeg heller. Må ha vært noe riv, ruskende galt med den.
Menmen. De er heldigvis både små og rimelige.
Ja jeg synes de er helt geniale. Det er mulig at PC'er genererer mer strøm for å utnytte USB 3.0 teknologien og dermed skaper mer varme? Kom på at mine nye 256GB Sandisk dual (både USB-A og USB-C utgang) var ganske varme da jeg dro de ut av PCen etter å ha fylt på de. Ikke styggvarme, men likevel sånn at jeg ikke ville holdt de i fingrene mer enn et par sekunder.
Fyller opp litt video/tv-serier før avreise så jeg har litt tilgjengelig selv om jeg ikke har nett. Jeg har jo det meste allerede på Blu-ray/DVD eller tilgjengelig via Amazon Prime, HBO og Netflix, men greit å ha et "offline" valg.
En annen kul duppeditt jeg har sett på er de nye wifi eksterne harddiskene. Spesielt denne fra Western Digital;
https://www.prisjakt.no/product.php?p=4 ... urce=alert
WD My Passport Wireless Pro 4TB
Koster jo ca 2500 kr pr i dag men teknologien kommer jo tydeligvis mer og mer fram med wifi. Da slipper man til en viss grad mange minnepinner for slikt formål som meg.
For den som virkelig vil satse er det vel NAS Wifi stasjoner som er tingen. Men det blir litt voldsomt for meg

Kanskje noe for chelsea.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem