Trenger å få ett enkelt system til å rense vannet, og lurer på hvor jeg får tak i det. Vet at RF har ett system han snakket om før, men alle systemer som ikke koster over 10 000,- bath, og ikke fyller ett helt rom eller kjøkkenbenk, er greit å få tips om. Leier leilighet foreløpig, så greit å ikke installere noe fast også.
Visste ikke helt hvor jeg skulle legge tråden, så det ble under kosthold.
Vannrensing
Jeg skal ha drikkevann og vann til å vaske grønnsaker. Helst vann fra springen, men også disse 20 literne som de vannbilene kjører rundt med for jeg stoler ikke på de er så nøye med å rengjøre beholderene de leverer, og/eller at de er så forbanna nøye med selve renseprosessen. Ser jo at butikkene selv renser vann om dagen her nede, på de samme beholderene.
My fint på homepro https://www.homepro.co.th/category/11200
Phay skrev: ↑18 des 2017, 13:58 Jeg skal ha drikkevann og vann til å vaske grønnsaker. Helst vann fra springen, men også disse 20 literne som de vannbilene kjører rundt med for jeg stoler ikke på de er så nøye med å rengjøre beholderene de leverer, og/eller at de er så forbanna nøye med selve renseprosessen. Ser jo at butikkene selv renser vann om dagen her nede, på de samme beholderene.
vannet fra sprinkler og singh er
nok temmlig reint !
og det erjo så rimligt!
og få et lite rensesystem
er vel og bra filtrering med reverce osmose
og uv!
det kommer på under 10000
men det er styr med dette
en veit aldri når det slutter og funke
og det er ikke vedlkkeholdsfritt
kjøpte slikt her !
men nå går det i 5 gallonsflasket
1600 bsth for 24 flasker
man får rimligre en best og ha noe med
en viss garanti
vann kjølern har kjøleenhet og varmt vann
og vanlig vann
slik maskin koster ca 8000
ikno problemvannmann leverer på døra
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Rensesystemet vi har nå er det andre. Veldig lettvint er det. Samt slipper emballasje håndteringen.
Men enten man her det ene eller det andre systemet krever det vedlikehold. Det er ikke gratis.
Vi er kun 2 personer, og forbruket der etter. Sum av sumarium kanskje like dyrt som flaskevann?
Riflefish, hva koster bruk av flaskevann for dere i 1 år?
På forhånd takk.