Som helt nystartet er jeg fornøyd med å kunne si at Helmax har takket ja til å bidra som moderator.
Mange kjenner Helmax som en stødig og dyktig moderator fra andre forum.
Lykke til Helmax!
Moderator
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Gratulerer! 
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Jeg takker for tilliten, og kan bekrefte at jeg kommer til å ligge på samme nivå som jeg har gjort på AF. Jeg har under min tid som mod på AF fått få negative kommentarer under min tid, hvilket tyder på at de fleste er fornøyd, hvilket sier meg at jeg derfor holder meg på samme nivå. Er man ikke fornøyd, sender man meg, andre moderatorer, eller eier for gjennomgang.
Eier og jeg har blitt enige om at vi fortsetter praksisen på AF om at rød skrift kun benyttes av moderatorer eller administratorer når vi skriver som mod/admin, dette da for å skille mellom vår funksjon. Hvilket da altså betyr at ved normal skrift skriver vi som oss selv, ved rød skrift som mod/admin.
Dette vet de fleste, jeg bare noterer dette sånn at nye medlemmer da også vet om denne praksis.
Jeg ser fram til at vi får en fin framtid på forumet.
Eier og jeg har blitt enige om at vi fortsetter praksisen på AF om at rød skrift kun benyttes av moderatorer eller administratorer når vi skriver som mod/admin, dette da for å skille mellom vår funksjon. Hvilket da altså betyr at ved normal skrift skriver vi som oss selv, ved rød skrift som mod/admin.
Dette vet de fleste, jeg bare noterer dette sånn at nye medlemmer da også vet om denne praksis.
Jeg ser fram til at vi får en fin framtid på forumet.
Kom arbeidslyst, og treng deg på. Her skal du motstand finne. Hehe