Om [mention]SomLao[/mention] mente han som vanlig ikke helt forsto så tydet ellers svaret på en god intuisjon
https://www.who.int/docs/default-source ... nload=true
https://www.schengenvisainfo.com/news/i ... ravelling/Walsh called on governments to end entry restrictions and deliver on the risk-management towards international travelling restoration.
Phay skrev: ↑29 okt 2021, 06:05 Minner om kilder, bruk av kilder og etterrettelighet vedrørende covid19 og medisiner til bruk ved forebyggelse og smitte.
Ser ut som dere har greid å diskutere dere igjennom tråden uten moderasjon, men gjerne minne dere på om at det har vært usedvanlig mye og sprikende informasjon ute som gang på gang er tilbakevist. Dessverre så er det mange som velger å tro på konspirasjonsteorier og svada som kvasi eksperter der de gjentar de samme usannheter i mange forskjellige varianter.
Når dere kommer med påstander, så vær vennlig å backe de opp med kilder.
Ha en god helg!
Ha en god helg . muligens ikke så lurt å svare til en moderator. Men synes jo tråden har gått bra. Det kunne nok ha gått mye varmer - men vi har begrenset oss- Det jeg reagere litt på er dette med konspirasjonsteori.. du sier Dessverre så er det mange som velger å tro på konspirasjonsteorier og svada som kvasi eksperter der de gjentar de samme usannheter i mange forskjellige varianter. Jeg bruker å si slenger dem ut konspirasjonsteorier så har dem ikke noe argument. Mange eksperter og nobel priz vinnere har blitt hengt ut å fare med konspirasjonsteorier- da begynner man å lure. Ja hvor farlig er dette viruset- som dem ikke engang har isolert- her kommer konspirasjonsteorier. Du kan spørre Fhi i norge om dem kan legge fram bevis at viruset er isolert- det klarer dem ikke. Jeg har ikke ikke brydd meg å svare så mye på når dem slenger ut dette med konspirasjonsteorier. Men jeg har ikke lagt hele min tyngde av argumenter- i diskusjonen. Da ville det blitt mange sider. Men til syvende og sist er det slik at noen tror på noe og andre tror på noe annet. Leser vi og sjekker så lærer vi- og noe tror vi på. Men noe er det som ikke stemmer. Når dødsfallene bland vaksinert øker. Og effekten av vaksinen er på 40 tallet fra tall fra israel. Effekten av vaksinen har jo aldri vært god- kun 0.7 prosent absolutt smittereduksjon når dem snakket om en relativ smitte reduksjon på 95 prosent. absolut smitte reduksjon betyr at effekten er veldig lav- Og dette er tall fra pfizzer sin dobbel blind test som var testet i kort stund. Nå har jo Sverige testet også dette og funnet ut at effekten av vaksinen synker raskt- tilslutt vil jeg avsluttet med at covid er ikke farlig for de fleste av oss. Det er ikke noe farligere enn influense- Hvorfor tar du en vaksine nå - når du ikke har tatt influense vaksine før- covid er ikke noe farliger. Det dør mye flere av influense vanligvis i norge,![]()