iPhone 7+ 8 og 10

Her diskutere vi teknikk, elektronikk, dingser, internett mm
Brukeravatar
riflefish
Sted: ved havet

Jeg sitter med en 7 + og en

X og ser på skermen

Denne « oled retina» skjermen

Er som natt og dag!

Det er vel oled som nå en stund er i tiden

Og skermen rdgulerer seg selv ...

Vel her ligger iPhone x på et utrolig høgt

Sammenlignet ned 7+

Det er to totalt forskellige « display»!!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

De nye skjermene er sykt bra ja. Tror iPhone bruker noe lignende Samsung's AMOLED skjermer. 1440p oppløsning med UHD farge ser helt fantastisk ut. Også Samsung S3 tablet har samme skjerm.

Kommer nok til å kjøpe en Samsung Galaxy View (18,4 tommer skjerm) om de kommer med en ny utgave med AMOLED skjerm også.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
anmeno

RobertX skrev:De nye skjermene er sykt bra ja. Tror iPhone bruker noe lignende Samsung's AMOLED skjermer. 1440p oppløsning med UHD farge ser helt fantastisk ut. Også Samsung S3 tablet har samme skjerm.

Kommer nok til å kjøpe en Samsung Galaxy View (18,4 tommer skjerm) om de kommer med en ny utgave med AMOLED skjerm også.
Det er samsung som lager skjermen til X så det er noe lignende ja ;-)

Sent from my E5823 using Tapatalk

RobertX

Hehe! Herlig :lol:

Syntes det var herlig å se Top Gear gjengens nye serie på Amazon Prime Video på S3'en. Dæven til sprut i bildet. Suger jo litt batteri men alt løser seg med en hendig 10K mA powerbank tilgjengelig :D Har med 3 powerbanks til flyturen så jeg bør ha nok juice til å ta meg gjenom 12 timer med Grand Tour eller hva det nå het. Kjekt man kan laste ned og se fra minne.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
sattphalat

RobertX skrev: 28 des 2017, 16:08 Hehe! Herlig :lol:

Syntes det var herlig å se Top Gear gjengens nye serie på Amazon Prime Video på S3'en. Dæven til sprut i bildet. Suger jo litt batteri men alt løser seg med en hendig 10K mA powerbank tilgjengelig :D Har med 3 powerbanks til flyturen så jeg bør ha nok juice til å ta meg gjenom 12 timer med Grand Tour eller hva det nå het. Kjekt man kan laste ned og se fra minne.
Hei
Og så var det dette med powerbanks da. Litiumbatterier er litt brannfarlige. Noen flyselskaper har spesielle regler for transport av disse. Noe du burde sjekke ut med flyselskapet.
Vet at enkelte droneflygere med store batterier må pakke de i spesiell container for å få ta de med på fly.
Er det ikke usb stikk ii setet ? mener det er det på thaiair.
Mvh
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

Opprettet en tråd ad Power Bank på fly HER
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
Noodle

Samtlige fly jeg har flydd til Asia de siste årene har USB-stick ved setet, så det er ingen grunn til å ta med powerbanks til flyturen. :)
RobertX

Jeg opplevde at USB pluggen kun hadde strøm når underholdnings-senteret var på. Så det var litt tullette å måtte ha oppe underholdningsskjermen når jeg ønsket å få ladet opp mobilen. Mulig det var en feil men slik var det nå.

Ellers, dagens store apple nyhet fra Dagens Næringsliv;
https://www.dn.no/nyheter/2017/12/29/05 ... der-kroner

Så nå vet dere hvorfor "eldre" iPhones/iPads går treigere etterhvert. Har ingenting med duppeditten å gjøre men at Apple struper maskinen med vilje for å få dere til å kjøpe den siste, kuleste og dyre duppeditten. Veldig shady-forretningspraksis spør du meg. Og de blir altså nå saksøkt så det holder.
Brukeravatar
Noodle

Har en 3-4 år gammel iPad mini som den siste tiden har blitt grusomt treg. Ikke oppdaterer de denne med nye modeller heller, så jeg får ikke bytta til ny modell.

Det er godt de blir avslørt. :)
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Fikk ett tips av nevøen min for ett par år siden, at etter x antall oppdateringer av systemprogramvaren, så sluttet han å følge oppdateringene, og han jobber som film og tv redigerer. Det var velkjent blandt de allerede da.
🌞
Svar

Gå tilbake til «Telefoner, mobiler og andre gadgets»