både kona og jeg vi tar vaksine vert år,Phay skrev: ↑31 jan 2020, 12:04 Jeg liker heller ikke å bli beordret til å ta vaksine, når jeg selv mener jeg ikke trenger det, og i militæret var jeg den eneste som ikke var med forsøksprosjektet vedrørende hjernehinnebetennelse vaksina. Jeg og en til nektet, så ble vi truet med refs og kakebu, mens han andre ga etter, sto jeg alene igjen og nektet. Ingenting skjedde, men det å prøve å kjøre forsøk på større grupper slik var helt uhørt i mine øyne. Ikke tror jeg noen fikk vite om de fikk placebo eller ekte vare heller, og hvordan de ble fulgt opp etterpå.
Selve svineinfluensa vaksinen var jeg også imot pluss Tamiflu som folk hamstret opp av. Sprøyt heile greia. Uansett det er ett fritt land, og som helsearbeider, synes jeg en burde ta influensa vaksinen. Den er tross alt gjennomprøvd og fulgt opp igjennom flere tiår, uten vesentlige komplikasjoner. Men om man mener de svake og syke skal gå med klodens naturlige renselseprosess, så er jo det en tanke det også![]()
men det var vel 4 årsiden vi begge fikk svineinfluensa ,
og på oss ble dette et særdeles ubehagelig periode,
om vi ikke hadde fått tamiflu, ikke veit jeg
det værste var de siste 10 dagene med
en forferdelig tørrhoste,,
men vi lå rett ut i 16-20 dager
veit denne slår ut forskellig men vi er ikke akkurat ungdom ,
veit vel ikke om tamiflu er vaksine?!,
men etter vi fikk dissa tabletta gikk febern
raskt bort men som sakt var jævli på oss to!
( du nevner hjernehinnebetennelse ) det var
nok et brutalt experiment!,