Bare sørg for at den modellen du kjøper har rikitg filter, bruker selv en del beskyttelsemasker i arbeid. Hadde masker på jobb i tidligere i år som visstnok kostet 25000kr, lik den du linket til over her.Phay skrev: ↑24 sep 2020, 09:37 Nå har jeg erfaring med begge deler cat, både strøm stimulans Til restutisjon og ånderettsvern
Og jeg lo ikke av det, stillte bare spørsmålet om du hadde undersøkt nytten av hva du kjøpte, hverken mer eller mindre ble kommentert, og + en vedlagt link til en undersøkelse de hadde gjort på det.
Masken kjøler ned toppen, du får en fin barriere og du kan sette inn earbuds eller hodetelefoner, litt avhengig av hodetelefoner og hjelmtype selvfølgelig. Tror vi vil se mer av slike i fremtiden pga forurensingen og nå smitte selvfølgelig.
Bruker jo hjelm når vi kjører motorsykkel, og nå sykkel, hvorfor ikke når man går![]()
Ja forurensingen og pandemier kommer det mer av, hadde statslederens heller satt seg ned og funnet ut hvordan vi skal få ned befolknings veksten isteden for å diskutere klima kutt, så hadde jeg skjønt de. I new Delhi bor det 22 mill mennesker,
Tviler på at så mange der kjører Tesla for å redde miljøet og verden, disse subsidierte tiltakene er bare noe svært få rike land kan leke med. Som som duste norge AS.