Side 3 av 6

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 11:15
av chelsea
riflefish skrev: 21 jun 2019, 11:07 du har fått bot på 800 baht!!
hvis jeg har fått en bot da har jeg ikke levert samme som jeg gjort der for visa rart det alle som var på L måtte til B rart det alle fått bot lol

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 11:30
av riflefish
chelsea skrev: 21 jun 2019, 11:15 hvis jeg har fått en bot da har jeg ikke levert samme som jeg gjort der for visa rart det alle som var på L måtte til B rart det alle fått bot lol
det står på thai at du er bøtlakt, « chelsee»

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:04
av sikry
riflefish skrev: 21 jun 2019, 11:30 det står på thai at du er bøtlakt, « chelsee»
Det samme sier min kone og ja jeg må passe meg for den karen. :lol:

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:13
av chelsea
sikry skrev: 21 jun 2019, 12:04 Det samme sier min kone og ja jeg må passe meg for den karen. :lol:
for hva da hvis det er bot jeg ikke vårt ute av thailand siste 14 mnd, å min visa er i orden min dags report er i orden

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:14
av chelsea
chelsea skrev: 21 jun 2019, 12:13 for hva da hvis det er bot jeg ikke vårt ute av thailand siste 14 mnd, å min visa er i orden min dags report er i orden
da fikk alle bot rundet 400 stk den dagen hmmmm som var på L

skal bort ditt igjen for høre jeg fikk bot for i aug

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:22
av sikry
chelsea skrev: 21 jun 2019, 12:14 da fikk alle bot rundet 400 stk den dagen hmmmm som var på L

skal bort ditt igjen for høre jeg fikk bot for i aug
Kunne vert artig å vite hva du er bøtlagt for. ;)

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:25
av riflefish
feil ( mangel) rapportering av addresse,!
,,

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:26
av chelsea
riflefish skrev: 21 jun 2019, 12:25 feil ( mangel) rapportering av addresse,!
,,
nope det står på søknads pappirene i fra dem jeg leier hos det er en av tingene som dem ser på når jeg søker visa adressen min i bkk i fra første gang

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:47
av riflefish
fine recipt = bot kvittering


recived the fine from = motatt boten fra

charged of. = bøtlagt for

according to the case settlement =

i henhold til saken som nå er avgjordt

( omtrent oversatt)

du har betalt ei bot på 800 baht chelsea,

antagelig har du forglemt ett eller annet

Re: Non o retirementvisa har gått opp

Lagt inn: 21 jun 2019, 12:58
av chelsea
riflefish skrev: 21 jun 2019, 12:47 fine recipt = bot kvittering


recived the fine from = motatt boten fra

charged of. = bøtlagt for

according to the case settlement =

i henhold til saken som nå er avgjordt

( omtrent oversatt)

du har betalt ei bot på 800 baht chelsea,

antagelig har du forglemt ett eller annet
alle pappirer var der alt var i orden, hvis ikke så har jeg ikke fått noe visa