Side 3 av 6
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 11:15
av chelsea
riflefish skrev: ↑21 jun 2019, 11:07
du har fått bot på 800 baht!!
hvis jeg har fått en bot da har jeg ikke levert samme som jeg gjort der for visa rart det alle som var på L måtte til B rart det alle fått bot lol
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 11:30
av riflefish
chelsea skrev: ↑21 jun 2019, 11:15
hvis jeg har fått en bot da har jeg ikke levert samme som jeg gjort der for visa rart det alle som var på L måtte til B rart det alle fått bot lol
det står på thai at du er bøtlakt, « chelsee»
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:04
av sikry
riflefish skrev: ↑21 jun 2019, 11:30
det står på thai at du er bøtlakt, « chelsee»
Det samme sier min kone og ja jeg må passe meg for den karen.

Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:13
av chelsea
sikry skrev: ↑21 jun 2019, 12:04
Det samme sier min kone og ja jeg må passe meg for den karen.
for hva da hvis det er bot jeg ikke vårt ute av thailand siste 14 mnd, å min visa er i orden min dags report er i orden
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:14
av chelsea
chelsea skrev: ↑21 jun 2019, 12:13
for hva da hvis det er bot jeg ikke vårt ute av thailand siste 14 mnd, å min visa er i orden min dags report er i orden
da fikk alle bot rundet 400 stk den dagen hmmmm som var på L
skal bort ditt igjen for høre jeg fikk bot for i aug
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:22
av sikry
chelsea skrev: ↑21 jun 2019, 12:14
da fikk alle bot rundet 400 stk den dagen hmmmm som var på L
skal bort ditt igjen for høre jeg fikk bot for i aug
Kunne vert artig å vite hva du er bøtlagt for.

Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:25
av riflefish
feil ( mangel) rapportering av addresse,!
,,
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:26
av chelsea
riflefish skrev: ↑21 jun 2019, 12:25
feil ( mangel) rapportering av addresse,!
,,
nope det står på søknads pappirene i fra dem jeg leier hos det er en av tingene som dem ser på når jeg søker visa adressen min i bkk i fra første gang
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:47
av riflefish
fine recipt = bot kvittering
recived the fine from = motatt boten fra
charged of. = bøtlagt for
according to the case settlement =
i henhold til saken som nå er avgjordt
( omtrent oversatt)
du har betalt ei bot på 800 baht chelsea,
antagelig har du forglemt ett eller annet
Re: Non o retirementvisa har gått opp
Lagt inn: 21 jun 2019, 12:58
av chelsea
riflefish skrev: ↑21 jun 2019, 12:47
fine recipt = bot kvittering
recived the fine from = motatt boten fra
charged of. = bøtlagt for
according to the case settlement =
i henhold til saken som nå er avgjordt
( omtrent oversatt)
du har betalt ei bot på 800 baht chelsea,
antagelig har du forglemt ett eller annet
alle pappirer var der alt var i orden, hvis ikke så har jeg ikke fått noe visa