Non o retirementvisa har gått opp

chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#11

riflefish skrev: 21 jun 2019, 08:14 dette er vel ei kvittering på at du har betalt
ei bot?
det er ikke noen bot min visa går ut 7 juli neste mnd min 90 dager går ut 25 aug dette er kvitering på hvor du bor henne 90 dager report disse 800 er noe dom skal suge ut av oss ny ting
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1155
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#12

chelsea skrev: 21 jun 2019, 08:18 det er ikke noen bot min visa går ut 7 juli neste mnd min 90 dager går ut 25 aug dette er kvitering på hvor du bor henne 90 dager report disse 800 er noe dom skal suge ut av oss ny ting
Hvorfor betale hvor du bor henne den 20 Jun. når 90 dg. report er 25 Aug.
Jeg var og meldte 90.dg. den 30.Mai. Det eneste jeg gjør er å levere pass med lappen for 90.dg. og så får jeg passet tilbake med ny lapp , max 5 min.
Jeg legger ved bilde av lapp oppe til høyre er det en streknummer som begynner på nor / min id.
Vedlegg
20190621_133803.jpg
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#13

chelsea skrev: 21 jun 2019, 08:18 det er ikke noen bot min visa går ut 7 juli neste mnd min 90 dager går ut 25 aug dette er kvitering på hvor du bor henne 90 dager report disse 800 er noe dom skal suge ut av oss ny ting
ser ut til det er ei bot ja!

mulig du ikke har rapportert 24 timer etter

innreise !
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Brukeravatar
sikry
Innlegg: 1155
Registrert: 22 okt 2017, 13:04
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

#14

riflefish skrev: 21 jun 2019, 09:40 ser ut til det er ei bot ja!

mulig du ikke har rapportert 24 timer etter

innreise !
Ja kvitteringen ( Fine Receipt ) er helt lik disse jeg har fått da jeg har vert litt hard på gasspedalen gjennom radarkontroll. :D
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#15

riflefish skrev: 21 jun 2019, 09:40 ser ut til det er ei bot ja!

mulig du ikke har rapportert 24 timer etter

innreise !
etter 14 mnd neppe det
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#16

sikry skrev: 21 jun 2019, 09:30 Hvorfor betale hvor du bor henne den 20 Jun. når 90 dg. report er 25 Aug.
Jeg var og meldte 90.dg. den 30.Mai. Det eneste jeg gjør er å levere pass med lappen for 90.dg. og så får jeg passet tilbake med ny lapp , max 5 min.
Jeg legger ved bilde av lapp oppe til høyre er det en streknummer som begynner på nor / min id.
dem ser i passet hva jeg har for noe det er ikke noen bot for jeg måtte levere kopi av alt igjen ink kopi av hvor mye jeg har i mnd samme pappirerne som jeg leverer inn der du for 1 års visa
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#17

chelsea skrev: 21 jun 2019, 10:18 etter 14 mnd neppe det
hva du har fått bot for, de gir ikke bøter
for og skvise penger ut av folk,
men det er ivertfall ei bot på 800 baht
og kvittering for og ha betalt bota,😉
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#18

riflefish skrev: 21 jun 2019, 10:28 hva du har fått bot for, de gir ikke bøter
for og skvise penger ut av folk,
men det er ivertfall ei bot på 800 baht
og kvittering for og ha betalt bota,😉
hvis det har vært bot da har jeg ikke levert samme pappirerne som jeg gjore der for visa
chelsea
Innlegg: 1807
Registrert: 24 okt 2017, 10:43
Sted: Bangkok

#19

chelsea skrev: 21 jun 2019, 10:30 hvis det har vært bot da har jeg ikke levert samme pappirerne som jeg gjore der for visa
neste gang noen skal ditt på¨goverment bulding spørte hva B er for noe så for du svar på derer lurer på
Brukeravatar
riflefish
Innlegg: 4671
Registrert: 21 okt 2017, 06:01
Sted: ved havet

#20

chelsea skrev: 21 jun 2019, 10:31 neste gang noen skal ditt på¨goverment bulding spørte hva B er for noe så for du svar på derer lurer på
du har fått bot på 800 baht!!
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. :roll:
Svar

Gå tilbake til «Visum til Thailand»