det er ikke noen bot min visa går ut 7 juli neste mnd min 90 dager går ut 25 aug dette er kvitering på hvor du bor henne 90 dager report disse 800 er noe dom skal suge ut av oss ny ting
Non o retirementvisa har gått opp
Hvorfor betale hvor du bor henne den 20 Jun. når 90 dg. report er 25 Aug.
Jeg var og meldte 90.dg. den 30.Mai. Det eneste jeg gjør er å levere pass med lappen for 90.dg. og så får jeg passet tilbake med ny lapp , max 5 min.
Jeg legger ved bilde av lapp oppe til høyre er det en streknummer som begynner på nor / min id.
ser ut til det er ei bot ja!
mulig du ikke har rapportert 24 timer etter
innreise !
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
dem ser i passet hva jeg har for noe det er ikke noen bot for jeg måtte levere kopi av alt igjen ink kopi av hvor mye jeg har i mnd samme pappirerne som jeg leverer inn der du for 1 års visasikry skrev: ↑21 jun 2019, 09:30 Hvorfor betale hvor du bor henne den 20 Jun. når 90 dg. report er 25 Aug.
Jeg var og meldte 90.dg. den 30.Mai. Det eneste jeg gjør er å levere pass med lappen for 90.dg. og så får jeg passet tilbake med ny lapp , max 5 min.
Jeg legger ved bilde av lapp oppe til høyre er det en streknummer som begynner på nor / min id.
