Dette er Norske menns sexby

Anurak
Innlegg: 170
Registrert: 28 jun 2018, 17:23

#21

Nomade skrev: 06 jul 2018, 06:40 Hvorfor er det viktig for deg å få frem att du aldri har vært på en vanlig beer bar? Er det noe galt i det? Synes det er triveligt jeg en sjelden gang.

At du trives der har jeg ikke noe med. Men vg vil ha det til at alle menn som reiser til Thailand reiser dit for å oppsøke tilfeldig sex. Men slik er det nok ikke.
INKOGNITO
Innlegg: 391
Registrert: 07 jan 2018, 04:24

#22

Phay skrev: 05 jul 2018, 10:13 Tror det har vært verre i Finmark tidvis enn noen andre steder etter glasnost! Mang en kæll som fikk hjemmetjeneste for glansbilder og glasspærla da
Hva var verre med at kællene fikk hjemmetjenester for glansbilder og glasspærla i Finnmark, mot at de nå reiser til thailand og får det der? :roll:
Anurak
Innlegg: 170
Registrert: 28 jun 2018, 17:23

#23

INKOGNITO skrev: 06 jul 2018, 09:07 Er sikkert bare med at enkelte kjenner sin svake karakter, så de vet hvor ille vil gå om de kommer dit. Kanskje muse allergi i tillegg, så da er det en klok avgjørelse å holde seg vekk fra der.
Har vært i Pattaya jeg, og det gikk bra det. Byen er fin den, men likte ikke ikke stranda. Var for bråkete, mange selgere og mye forurensing. Men var på en annen strand i nærheten, den var mye bedre.
Thaibreak
Innlegg: 787
Registrert: 21 okt 2017, 23:18

#24

Er enig i at det ikke er nødvendig å gjøre et poeng ut av at man "aldri" går på bar. Meg selv inkludert. Men det blir vel gjort for å balansere det vanlige inntrykket nordmenn har om hvilke typer som reiser til Pattaya, og at byen er mye mer enn en sex-by. Som jo var poenget mitt med å svare i artikkelen.

Sjøl har jeg sittet noen ganger i godt selskap på bar, og kost meg med en cola eller tre. Det er jo alltid følget ditt, eller de du kommer i kontakt med som avgjør om du trives der eller ikke. Man velger jo også sine venner med omhu. Men jeg har absolutt ingenting i mot andre nordmenn som ferdes mye på bar. Ingen fordommer, og intet negativt å si om dem. Jeg velger bare å leve mitt eget liv litt annerledes enn kanskje nordmenn flest gjør i Pattaya. Men samtidig vet jeg at det er en del av oss også, og det var nok en gang mitt poeng.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»