Russland har jo scoret to mål,
Fotball VM 2018
En stor skuffelse av en kamp hvor Spania hadde hele 79% ballinnehav over hele spilletiden og banens beste spiller i Isco. Må si at Spania var svakere enn forventet til fremover tross for at Russland lå så kompakte i forsvar som man kunne forvente. Et seier for Russland men et tap for fotballen at et lag som i så lite grad forsøker spille fotball går videre. Overraskende svak de Gea på straffene, så nesten ut som han gikk etter skudd i saktefilm.
"Parkering av bussen" er kjedelig fotball for oss som er nøytrale tilskuere, er stort sett kun russerne som kan være fornøyde i dag.
"Parkering av bussen" er kjedelig fotball for oss som er nøytrale tilskuere, er stort sett kun russerne som kan være fornøyde i dag.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Ikke uenig i det, men samtidig er det litt av sjarmen med fotball-VM at en solid underdog kan gå videre. Spania har skuffet helt siden kamp to, og man kan lure på om trenerskiftet har gjort utslag allikevel. Det var trist å se Spanias balltrilling i denne kampen mot Russland. Tempoet var helt dødt, og de skapte mye mindre enn man kan forvente.tdr skrev: ↑01 jul 2018, 19:03 En stor skuffelse av en kamp hvor Spania hadde hele 79% ballinnehav over hele spilletiden og banens beste spiller i Isco. Må si at Spania var svakere enn forventet til fremover tross for at Russland lå så kompakte i forsvar som man kunne forvente. Et seier for Russland men et tap for fotballen at et lag som i så lite grad forsøker spille fotball går videre. Overraskende svak de Gea på straffene, så nesten ut som han gikk etter skudd i saktefilm.
Så at dette var et tap for fotballen synes jeg kan diskuteres. Spanjolene må slutte å trille ball så mye som de har gjort i dette mesterskapet, dersom de skal vinne VM en gang til. Såpass tror jeg fotballen har utviklet seg. Det er relativt enkelt å forsvare seg mot Spania slik de framstod i dag.
Det sagt, så skulle jeg gjerne hatt spanjolene videre, men helst den versjonen vi alle ønsker å se, et Spania med herlige fotballspillere og mer framdrift og kreativitet.
Jeg tror vi får en vinner i kampen Colombia-England ja
Det er en ganske markert forskjell på de to sidene på vei til finalen ja. Sverige/Sveits møter vinneren av Colombia/England, og vinneren av disse fire møter vinneren Russland/Kroatia i semien.
Mens på den andre siden barker Uruguay og Frankrike sammen i kvarten, og Brasil og Belgia.
I mine øyne er de fire beste gjenværende lagene på denne siden. Ikke dermed sagt at vinneren ikke kan komme fra den "letteste" siden, tajm vil sjåv. Hadde vært gøy med England kanskje, og man igjen kunne ha sunget "football`s coming home.."
Ps. Man må jo synes synd på Japan i går. De ledet 2-0 til det 69. minutt, før Belgia snudde til 3-2. Vinnermålet kom ved kampens siste spark på ballen. Syk spenning, akkurat slik vi liker det
Ikke sant, riflefish?