Fotball VM 2018
Sånn skal det være! Er derfor vi er fotballidioter 
[/quote]
Vel selvironi er ok!’
« vi» vel ikke alle bryr seg om
Lærkula da!
Fotballen ble for øvrig forbudt under
100 årskrigen fra 1453!
Vekt og størelse har variert
Litt om dagens fotball
Omkrets ikke større enn 70 cm, og ikke mindre enn 68 cm ved kampstart
Vekt; ikke mer enn 450 g, og ikke mindre enn 410 g ved kampstart.
[/quote]
Vel selvironi er ok!’
« vi» vel ikke alle bryr seg om
Lærkula da!
Fotballen ble for øvrig forbudt under
100 årskrigen fra 1453!
Vekt og størelse har variert
Litt om dagens fotball
Omkrets ikke større enn 70 cm, og ikke mindre enn 68 cm ved kampstart
Vekt; ikke mer enn 450 g, og ikke mindre enn 410 g ved kampstart.
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Og våre sursøte brødre og sombreroene videre gitt.. Jeg så ikke den komme før VM startet..
Men helt fortjent. Tyskland har vært en skygge av seg selv, og Sverige fortjener å gå videre.
Men at Sør-Korea skulle bli laget som sendte Tyskland ut, må vel ses på som en av historiens største overraskelser i VM-sammenheng.
For en VM kveld det var kl 21 og utover igår. Vel fortjent Sverige, og det må være den mest spennende kvelden på lang lang tid i fotball sammenheng for min del. MÅ tilbake til Drillo anno 90 årene da! For ett drama!
Men sørgelig nok så skal blodfeminister ødelegge det som er igjen av litt verdighet og hyllest til kvinnelig skjønnhet ødelegges. Det er ikke lov å bruke kvinner i noen sammenheng lenger der det vise litt hud. Skammelig, meget skammelig, og hvor skal dette ende? På med burkaen på kvinnelige supporter tropper må bli løsningen.
https://www.dagbladet.no/sport/raser-mo ... e/69966658
Men sørgelig nok så skal blodfeminister ødelegge det som er igjen av litt verdighet og hyllest til kvinnelig skjønnhet ødelegges. Det er ikke lov å bruke kvinner i noen sammenheng lenger der det vise litt hud. Skammelig, meget skammelig, og hvor skal dette ende? På med burkaen på kvinnelige supporter tropper må bli løsningen.
Jeg holder meg unna dagbladet under vm..de vet å ødelegge gleden ved å være mann..Phay skrev: ↑28 jun 2018, 10:46 For en VM kveld det var kl 21 og utover igår. Vel fortjent Sverige, og det må være den mest spennende kvelden på lang lang tid i fotball sammenheng for min del. MÅ tilbake til Drillo anno 90 årene da! For ett drama!
Og da er premissene satt for Englands og Belgias motstandere. Vinneren av den kampen møter Japan, mens taperen får Colombia.
Pr. nå står England og Belgia helt likt, og blir det uavgjort, avgjøres også dette på antall gule kort. England har vel nå ett kort færre enn Belgia..
Syke regler det der, men de må jo skille på ett eller annet vis, så fair play er vel en grei løsning.
Ikke sant, riflefish?
Pr. nå står England og Belgia helt likt, og blir det uavgjort, avgjøres også dette på antall gule kort. England har vel nå ett kort færre enn Belgia..
Syke regler det der, men de må jo skille på ett eller annet vis, så fair play er vel en grei løsning.
Ikke sant, riflefish?