Er det feil av meg?

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar

Er det feil om jeg flyr premium, og dama økonomi?

Ja,
1
13%
Skam deg
1
13%
Tja
1
13%
Nei
2
25%
Herregud, såpass må hun ta til takke med
0
Ingen stemmer
Om du har behov for premium av helsemessige grunner, så er det ok
0
Ingen stemmer
Book om billettene og sett deg på økomi sammen med henne
3
38%
Boobies
0
Ingen stemmer

Stemmer totalt: 8
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

Om jeg nå har en premium billett igjen, og når jeg reiser tilbake til Norge neste gang, så la oss si dama blir med, Men, billettene er så jævelig dyre på det tidspunktet, at jeg ikke ser meg råd til å spandere premium på henne. Er det galt å la henne sitte alene og fly på økonomi?

Ikke akkurat sammenlignbart, men dette er over grensen synes jeg med å bli litt for høy på pæra. Reiser du med barna dine på tur, så reiser du på tur med barna dine. Jobbtur eller ikke, slikt kan ikke forsvares mener nå jeg.
FB link

Weblink her
https://www.bbc.com/news/uk-44353321?ns ... w_facebook
🌞
Brukeravatar
sikry
Sted: Pattaya / Phaya Mengrai

Phay skrev: 04 jun 2018, 16:01 Om jeg nå har en premium billett igjen, og når jeg reiser tilbake til Norge neste gang, så la oss si dama blir med, Men, billettene er så jævelig dyre på det tidspunktet, at jeg ikke ser meg råd til å spandere premium på henne. Er det galt å la henne sitte alene og fly på økonomi?

Ikke akkurat sammenlignbart, men dette er over grensen synes jeg med å bli litt for høy på pæra. Reiser du med barna dine på tur, så reiser du på tur med barna dine. Jobbtur eller ikke, slikt kan ikke forsvares mener nå jeg.
FB link

Weblink her
https://www.bbc.com/news/uk-44353321?ns ... w_facebook
Ja jeg kunne aldri ha gjort noe slikt , dersom en slik situasjon skulle oppstått hadde jeg byttet om på det.
MrDemongas

Hvis Phay er gift, så er det greit. :P
Brukeravatar
Phay
Sted: Milkway

MrDemongas skrev: 04 jun 2018, 17:25 Hvis Phay er gift, så er det greit. :P
Hehe, nei, tja, jeg vet ikke jeg, men det var noe hyssing, og greier, men er vel ikke gift uten munker?
🌞
Thaibreak

Phay skrev: 04 jun 2018, 18:49 Hehe, nei, tja, jeg vet ikke jeg, men det var noe hyssing, og greier, men er vel ikke gift uten munker?
Seks munker og seksti hyssinger gjorde meg fortsatt ikke helt gift før vi registrerte det offentlig :D
Brukeravatar
Birk72

Ser ingen problemer med det.

Selv hadde jeg KLM flight og dama skulle plutselig være med. For å få henne med på samme KLM frighten som jeg måtte jeg ut med ca. 11000 NOK. Så da ble det heller Norwegian til 3500.

Det beste med denne episoden var at hun ble kjosfast i Bangkok pga tekniske problemer. Så da ble det 600€ tilbake. Altså fikk betalt for å få henne oppover.

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Thaibreak

Birk72 skrev: 05 jun 2018, 10:45 Ser ingen problemer med det.

Selv hadde jeg KLM flight og dama skulle plutselig være med. For å få henne med på samme KLM frighten som jeg måtte jeg ut med ca. 11000 NOK. Så da ble det heller Norwegian til 3500.

Det beste med denne episoden var at hun ble kjosfast i Bangkok pga tekniske problemer. Så da ble det 600€ tilbake. Altså fikk betalt for å få henne oppover.

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Det er aldri så gæli at det ikke er godt for noe ;)

Klart at økonomi kan sette begrensninger i enkelte tilfeller. Men ikke når og dersom man bestiller billettene samtidig, vil jeg mene.
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Tipper jeg må ha med Yin på samme standard om vi skal ta fly sammen :-) Hun er lite bereist og nervøs for å fly.

Siden jeg sitter og trøkker her i barteland i 6-8 "varmegrader" inntil leiligheten er solgt så tenkte jeg kanskje hun ville komme en tur til Norge. Men hun var fryktelig nervøs for å reise aleine og jeg synes det blir veldig kjipt å reise dit for å hente henne.

Så lenge Norwegian består så blir det nok 2 stk Premium Flex om hun blir med. Får jo igjen 20% av billettene i cashpoints til neste tur.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «I lufta»