på " Iphona" irriterende og ikke kunne spella youtube mens en foreksempel
skriver her?! forslag
kanjo høre nrk!
ere andre måter og velge musikk på mens en migger på sofaen i LOS!?
iPhone 7+ 8 og 10
Jeg sitter litt på gjerdet og vurderer å kjøpe meg en BOSE SoundLink Revolve+. Koster ca 3500 kr. Bluetooth høytaler med lang batterilevetid. Må få testet den litt på Elkjip før jeg bestemmer meg.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Det er litt snodig at ikke Apple har en "split window" løsning slik Samsung nå har. Altså at du kan ha oppe 2 apper i vinduet samtidig. Mulig de har det på de siste modellene? Jeg syntes det var litt kult på Samsung sin Note 8 ihvertfall.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Ikke mange som er så imponert over iPhony X ser jeg (pun intended)
Nei, egentlig skjønner jeg ikke dramaet. Kult design, men ikke ulikt hva konkurrentene har hatt lenge allerede.
Jeg la ut en anmeldelse bak der en tidlig tester av telefonen var helt i ekstase. Mente X ville forandre mobilverdenen like mye som den første iPhone i sin tid gjorde, men jeg forsto ikke en dritt av hva han snakket om, da jeg ikke ser noen store endringer. Mulig det er noe jeg har gått glipp av, men jeg tenker vel heller at en del entusiaster grenser mot fanatiske i sin tilbedelse av diverse produsenter. Ser det samme innen fotoutstyr, som jeg kjenner bedre enn telefoner. Det er så mye absurd tåkeprat at det er bedre å ikke lese hva de sier i det hele tatt.
Masse fanboys rundtomkring uansett merke.Synes det viktigste er at telefonen dekker ens eget behov. iPhone 8+ og iPhone X synes jeg virker som gode telefoner,mye bedre enn de har vært før.Synd at X utgaven har den synlige busslomma øverst på skjermen.Metoden X utgaven bruker for å låse opp telefonen er kommet for å bli.Den gjennkjenner ansiktet og låser opp telefonen.Samsung note 8 har det samme og fungerer bra sammen med iris-løsningen de har.
ser ut til det bare er youtube som man ikke kan kjøre flere programmer
funker innmari bra på spotefy
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Kjøpte iPhone x ( 3stk)
Dægærn for en maskin!
Kjapp , hendig, sysælskarp,
Lettere og navigere
Angrer abseljtt ikke
( tenkte først 8+)
Men skermen eriseg selv stor
Reguler kontrast
Dette er det beste keg har tukla med
Dægærn for en maskin!
Kjapp , hendig, sysælskarp,
Lettere og navigere
Angrer abseljtt ikke
( tenkte først 8+)
Men skermen eriseg selv stor
Reguler kontrast
Dette er det beste keg har tukla med
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv.