Immigrasjonsoffiser involvert i kidnapping av turist

Svar
Thaibreak

Her skal man visst være forsiktig med hvem man møter. Kan tydeligvis ikke stole på noen :shock:

10 millioner bath ble betalt ut etter at ei dame fra Hong Kong ble kidnappet rett etter ankomst av 5 personer. En immigrasjonsoffiser sies å være involvert, blant flere kinesere og thaier.

http://www.nationmultimedia.com/detail/ ... l/30345952
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

Det må jo være noe som har vært "godt" planlagt i forkant. Høres meget spesielt ut.

Tviler på at jeg er så ettertraktet villt at jeg blir bortført slik så jeg føler meg fortsatt trygg :D
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Thaibreak

RobertX skrev: 22 mai 2018, 19:13 Det må jo være noe som har vært "godt" planlagt i forkant. Høres meget spesielt ut.

Tviler på at jeg er så ettertraktet villt at jeg blir bortført slik så jeg føler meg fortsatt trygg :D
Ja, dette høres ikke random ut. Men det kan jo hende at immigrasjonsoffiseren fulgte nøye med, så etter noe spesielt, og ga et signal som satte det hele i sving. Hvem vet.

Næh, her er det heldigvis ikke mye å hente :D
fotomannen

Nok en grunn til å betale i underkant av 1000 baht for å bli fulgt hele veien av en Fasttrack-offiser. :)
Kolami

Spekulasjon fra min side,

Slik jeg forstår av bildene så var alt planlagt før hun kom til Thailand siden det var andre reisende som var innvolvert ved bortføringen..og da ventet en utro tjener hos immigrasjonsmyndighetene....jeg tror nok immigrasjonsmyndighetene er nok involvert i mye rart..å gå til kidnapping er ett stort steg på en flyplass :shock:

http://www.news.com.au/travel/travel-up ... 03cbf43dd9
fotomannen

Det virker som en usedvanlig lite rutinert ting å gjøre inne på et så godt overvåke område som en flyplass. Det må da være langt mindre risikabel å gjøre det utenfor flyplassen, og uten å innvolvere noen fra immigration.

Her snakker vi ikke akkurat om kriminelle som kommer til å få tilnavnet «Mesterhjernene».
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

fotomannen skrev: 23 mai 2018, 08:58 Det virker som en usedvanlig lite rutinert ting å gjøre inne på et så godt overvåke område som en flyplass. Det må da være langt mindre risikabel å gjøre det utenfor flyplassen, og uten å innvolvere noen fra immigration.

Her snakker vi ikke akkurat om kriminelle som kommer til å få tilnavnet «Mesterhjernene».
Haha! Nei det var derfor jeg skrev "godt" planlagt :lol:

Det var sikkert planlagt god tid i forveien, men ikke direkte smart med all kamera-overvåkningen nei.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Svar

Gå tilbake til «Nyheter fra media»