Noen som har lyst til å se VM-finalen i fotball sammen med Paul Merson?

Svar
Thaibreak

En ganske uvanlig invitasjon til å se VM-finalen på storskjerm hos Sheraton i Bangkok den 15.juli for fotballinteresserte.
Svinedyrt, men sikkert en artig opplevelse. God mat og drikke, og mye skrål og rør med en gammel Arsenal-legende, høres jo interessant ut i seg sjøl.

https://assets.thaivisa.com/forum/uploa ... c40371.png
RobertX
Sted: Cebu City, Filippinene

2700 baht er da ikke så ille :D

Kunne faktisk vært gøy.

Morsan kom akkurat tilbake fta Trondheim sentrum der hun møtte en veninne. De drakk kaffe på Hornemann gården og det kostet 100 kr for en liten kopp kaffe! Bare for å sette det i perspektiv :lol:
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
fotomannen

Hva slags mat får man for 2700 baht? Det er jo absolutt ikke så steike galt, selv om jeg helst hadde sett en legende fra et litt rødere lag. :) Nei, spørs om ikke en brun bule er å foretrekke framfor det der. Middag og øl med legender på et fancy hotel er ikke helt meg. :)
Thaibreak

"Hva slags mat får man for 2700 baht?"

Må vel bli svin da, siden det er svinedyrt :D

Jeg tenkte nå heller det var dyrt å sitte til bords med Paul Merson, til 60.000 bath..
Kanskje det inkluderer en stripe cola også :lol:
Kolami

Jeg husker den mannen likte å ta seg en fest eller 2 før en kamp..han var ikke alene om det på tiden..men, morro for fotballfanatikere ;)
Svar

Gå tilbake til «Generelt»