Arai? Merkeleg kommentar, er det noen grunn til å tvile på denne hendelsen?
Hai angrep i Hua Hin bekreftet!
www.thailandtur.no
Jeg vet ikke..jeg kan ikke så mye om haiangrep..men jeg synes det er rart at det bare oversiden av foten er angrepet men ikke undersiden..ser man på bittet så ser det ut som hele foten var inni kjeften på haien eller no
Eh, da har ikke du sett godt nok etter....Sannsynligvis er ikke dette en stor hai, men alle som har sett en haikjeft på vidt gap vet jo hvor fryktinngytende den tanngarden er, selv små haier kan gjøre stor skade.Kolami skrev: ↑19 apr 2018, 14:12 Jeg vet ikke..jeg kan ikke så mye om haiangrep..men jeg synes det er rart at det bare oversiden av foten er angrepet men ikke undersiden..ser man på bittet så ser det ut som hele foten var inni kjeften på haien eller noEllers så har han helt utrolig flaks vil jeg påstå..såpass flaks at man faktisk slapp unna med det i livet med behold..han kunne jo blødd ihjel før det kom hjelp..
https://drp-images.nettavisen.no/images ... 024464.jpg
www.thailandtur.no
Nå begynner det å ligne noeNomade skrev: ↑19 apr 2018, 14:56 Eh, da har ikke du sett godt nok etter....Sannsynligvis er ikke dette en stor hai, men alle som har sett en haikjeft på vidt gap vet jo hvor fryktinngytende den tanngarden er, selv små haier kan gjøre stor skade.
https://drp-images.nettavisen.no/images ... 024464.jpg
Werner Danielsen som ble bitt av hai i Hua Hin 1. april fløy søndag tilbake til Norge. Turistmyndighetene ga han en sjekk på 66000 Baht men fortsatt er han skyldig 200000 Baht grunnet mangel på gyldig forsikring.
De 3 dagene som ble tilbrakt på sykehus skal visstnok ha kostet 300000 Baht.
Thai Tourism Ministry pays 66,000 baht to Norwegian shark attack victim
De 3 dagene som ble tilbrakt på sykehus skal visstnok ha kostet 300000 Baht.
Thai Tourism Ministry pays 66,000 baht to Norwegian shark attack victim
The Thai Tourism Ministry has paid out over 66,000 baht to the Norwegian shark attack victim who was attacked by a mysterious sea creature back on April 1.
NewTV is reporting that the Ministry of Tourism and Sports paid the man bitten on the leg near Hua Hin in April 66,966 baht.
54 year old Werner Danielson received the money with his Thai wife before he flew back to Norway on Sunday. However, due to a problem with his insurance running out the payment still leaves him more than 200,000 short.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Ja man bør altid ha stålkontroll på reiseforsikringen om man reiser til Asia generelt. Pass på at planlagt reise er innenfor gyldig tid for forsikringen. En reise på 60 dager der man har 45 dager dekning på forsikringen gjør feks at forsikringen er 100% UGYLDIG for HELE perioden. Ikke bare de siste 15 dagene. Mange som tror de har dekning i de 45 dagene og gambler på at det går greit de siste, men da går de rett i fella.
Og altid lurt å sette av noen kroner til en flybillett-retur hjem. Å sitte strandet i Thailand uten nåla i veggen er ingen hyggelig situasjon.
Og altid lurt å sette av noen kroner til en flybillett-retur hjem. Å sitte strandet i Thailand uten nåla i veggen er ingen hyggelig situasjon.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem