Non-o visa
Visa må du skaffe deg før du ankommer kongedømmet....
www.thailandtur.no
Kolami vet adressen i Bangkok, han har jo nettopp vært der..
Du kan konvertere fra whatever til et singel 90 dagers Non Imm. visum der. Du oppfyller jo kravene til det.
Eller om du allerede har et slikt, så kan du gå direkte videre til ett års Non Imm. i kategorien "O" på samme sted.
Såvidt jeg husker hadde du vel ikke visum fra Norge? Da må du først igjennom et singel 90 dagers Non Imm. visum i Bangkok, så søke på nytt om et ett års visum samme sted, før det gjenstår 15 dager av visumet. Du kan ikke gå direkte fra et visumfritt opphold til et Non-O på ett år.
Du kan konvertere fra whatever til et singel 90 dagers Non Imm. visum der. Du oppfyller jo kravene til det.
Eller om du allerede har et slikt, så kan du gå direkte videre til ett års Non Imm. i kategorien "O" på samme sted.
Såvidt jeg husker hadde du vel ikke visum fra Norge? Da må du først igjennom et singel 90 dagers Non Imm. visum i Bangkok, så søke på nytt om et ett års visum samme sted, før det gjenstår 15 dager av visumet. Du kan ikke gå direkte fra et visumfritt opphold til et Non-O på ett år.
Okai okai..man begynner å oppføre meg som en saksbehandler når man har holdt på med dette en stund
http://bangkok.immigration.go.th/en/location1.html
https://www.governmentcomplex.com/home.php
Adresse:
The Govenment Complex , B Building , Floor 2 (South Zone)
Chaengwattana Road (Soi 7) , Laksi , Bangkok 10210
Når du går inn til Immigrasjonskontoret.
De har en førstelinje som er behjelpelig hvis det er noe spørsmål bak en skranke. Neste linje er hvor du trekker en kølapp for å komme til riktig saksbehandling. Så ha pass og dokumenter klart så de gir deg riktig kølapp.
Her ser du feks hvordan det ser ut.
https://www.travelfish.org/orientation_ ... angkok/117
Trenger du kopier eller å ta bilde så går du ned en etasje.
Her går du videre forbi Bangkok Bank som er bak rulletrappen. Snu det til høyreside etter å kommet ned fra rulletrappen. På venstre hånd ca midt i bygningen ligger det 2 kopieringssentra side ved side på venstre side. Jeg bruker double A. Det er til venstre etter Dtack på venstre hånd ,og før Hong Kong Nuddles og annen restaurantdrift som du skal se når du runder betontrappen.
Vet du hvordan du kommer deg ditt?
