Er det noen andre selskaper som sliter som Norwegian fra Thailand? Andre selskaper har forsinkelser de også, men ikke i titalls med timer uten at de skaffer nye fly, eller sender kundene med noen i alliansen. Det er vel også problemet med Norwegian: De er helt alene. Forsinkelsene blir derfor fryktelig lange.
Jeg flyr Norwegian i Europa, og er strålende fornøyd, men jeg kommer ikke til å sette meg på et Norwegian-fly til Thailand. Skjønner ikke engang prisgreia. De siste årene har jeg betalt mellom 3500 og 5000 kroner direkte eller med korte mellomlandinger. Det er innafor og vel så det. Prismessig kan jeg derfor ikke begripe hvorfor så mange sverger til Norwegian (de kommer forresten aldri godt ut på pris når jeg søker, så de har aldri vært et alternativ uansett).
Norwegians håndtering av kunder er i hvert fall begredelig. Jeg har tidligere opplevd kortere forsinkelser innenriks med Thai i Thailand, og de delte til og med ut mat mens vi venta, og da var det kun snakk om et par timer. Etter det som begynner å bli ganske mange turer nå har jeg forresten aldri opplevd forsinkelser til eller fra Thailand. Innenriks har det kun vært småplukk. Det går derimot ikke en tur uten at jeg hører andre nordmenns skrekkhistorier om Norwegian.
Norwegian
Det er vel et spesifikt fly det har vært trøbbel med nå en stund. Jeg har dette flyet på min retur *grøss* den 29. mars. Men håper de får fiksa det nå.
Ingen trivelig situasjon for de som var/er strandet.
Jeg har ellers aldri hatt problemer med Norwegian. Lufthansa derimot har jeg opplevd tekniske problemer med tidligere.
Ingen trivelig situasjon for de som var/er strandet.
Jeg har ellers aldri hatt problemer med Norwegian. Lufthansa derimot har jeg opplevd tekniske problemer med tidligere.
"Scale back your long hopes, to a short period. While we speak, time is envious and is running away from us. Seize the day, trusting little in the future.", by the Roman poet Horace in 65 BC. Carpe Diem
Tur-retur 2600?
Jeg er på maillista til Norwegian og ser ofte billetter til 1300 en vei (de sendte ut et sånt tilbud senest denne uka), men reisen hjem igjen ville blitt så kostbar at totalprisen ikke blir rimelige enn om jeg hadde valgt Thai, Qatar, Emirates eller Finnair.
Men jeg liker dem i Europa. Har dratt på noen storbyturer til rundt 500 kroner + prisen av bagasje. Ofte betaler jeg det meste med bonuspoengene på kortet deres (bruker det til alt, så det blir litt). Tenkte å hoppe på en sånn gratistur et eller annet sted så fort våren er her.
Da ble det nok ett bud vunnet hos Norwegian. Ikke så mye å skryte av, men premium til 5 600,- nok er godt nok for meg, så får jeg med meg mesteparten av restene jeg hadde igjen av sakene mine, som jeg hadde tenkt til å ta med, så heretter, blir det kun håndbagasje og billigbilletta med nistepakke
men har jo premium på neste flight også, som er bestillt for herrens år siden nesten å sies. Den også til 5 990,-
Søkte på Thai air til høsten, og det var ikke noe billigere enn 32 000,- bath, og i jula godt over 40 000,- Hva er det som skjer?
Søkte på Thai air til høsten, og det var ikke noe billigere enn 32 000,- bath, og i jula godt over 40 000,- Hva er det som skjer?
De har vel husket konkursforsikring vel?Phay skrev: ↑26 mar 2018, 22:04 Da ble det nok ett bud vunnet hos Norwegian. Ikke så mye å skryte av, men premium til 5 600,- nok er godt nok for meg, så får jeg med meg mesteparten av restene jeg hadde igjen av sakene mine, som jeg hadde tenkt til å ta med, så heretter, blir det kun håndbagasje og billigbilletta med nistepakkemen har jo premium på neste flight også, som er bestillt for herrens år siden nesten å sies. Den også til 5 990,-
No one here gets out alive...
sen høst bruker å være billig..jula er alltid dyrt..også den som var..det varer frem til påske..også avtar det i april..Phay skrev: ↑26 mar 2018, 22:04 Da ble det nok ett bud vunnet hos Norwegian. Ikke så mye å skryte av, men premium til 5 600,- nok er godt nok for meg, så får jeg med meg mesteparten av restene jeg hadde igjen av sakene mine, som jeg hadde tenkt til å ta med, så heretter, blir det kun håndbagasje og billigbilletta med nistepakkemen har jo premium på neste flight også, som er bestillt for herrens år siden nesten å sies. Den også til 5 990,-
Ser at du oppererer med nok i første avsnitt og Baht i siste avsnitt , det er stort sett et par høvdinger dyrere fra Bankok til Gardermoen enn motsatt.Phay skrev: ↑26 mar 2018, 22:04 Da ble det nok ett bud vunnet hos Norwegian. Ikke så mye å skryte av, men premium til 5 600,- nok er godt nok for meg, så får jeg med meg mesteparten av restene jeg hadde igjen av sakene mine, som jeg hadde tenkt til å ta med, så heretter, blir det kun håndbagasje og billigbilletta med nistepakkemen har jo premium på neste flight også, som er bestillt for herrens år siden nesten å sies. Den også til 5 990,-