Velkommen til Asianet.no

REGISTRER DEG HER, det er gratis og uforpliktende.

Normalt vil du få bekreftelse fra oss på e-post umiddelbart etter registrering.
Tar dette lang tid kan du gå til forumsiden og sende inn skjema Kontakt oss
Skriv valgt brukernavn og e-postadresse og vi skal finne ut av det.

NB: Vi ser i systemet vårt at noen brukere har registrert seg med e-postadresser som returneres fra leverandør som ukjente. Se over for hjelp til feil.

PS: Du kan også sjekke om e-posten fra oss ligger i Spam.

mvh
-asianet.no

Annonser på forumet

Svar
Brukeravatar
tdr
Sted: Norge
x 798
Kontakt:

11 mar 2018, 23:20

For å betale kostnader med drift av nettsidene har det blitt lagt til annonser også på forumet.

Dessverre vil noen på mobile plattformer oppleve annonser som er heldekkende pop-ups. Dette skal ikke være meningen og det vil gjennomgåes i løpet av mandagen. Finner jeg ikke noen løsning på dette i løpet av dagen vil jeg deaktivere annonser på forumsdelen frem til løsning finnes.

Ber fortsatt alle om å deaktivere eventuelle ad-blockere slik at en større andel av kostnader til driften skal kunne dekkes av annonsering. Mange av dere går oftest rett inn på forumet og ser ikke hovedsidene slik at de få annonsene der ikke i nærheten dekker drift.

I tillegg oppfordres det igjen til å bruke Agoda hotellsøk fra våre sider. Dette kan gi et godt bidrag.
1 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Brukeravatar
tdr
Sted: Norge
x 798
Kontakt:

13 mar 2018, 14:20

Det er gjort en del endringer som forhåpentligvis skal gjøre at heldekkende popup annonser er borte.

Har også gått igjennom noen annonsetyper for å sikre at vi ikke ufrivillig eksponeres for hva som helst.

Send gjerne en PM hvis dere fortsatt skulle oppleve slike heldekkende annonser på noen plattformer eller at dere skulle oppleve annonsetyper som dere mener ikke hører hjemme her.

Noen diskusjon rundt dette tas ikke i tråder!
0 x
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «Nyheter og informasjon»