Fiskerkona
Dagens bilde!
Satt å bladde i litt bilder fra turen, og dette er jaggu ta meg kaka når en legger seg inn på ett hotel som sier de er 5 stjerners. Ellers så kikker jeg på hus og leiligheter og ser ofte vaskemaskinen er plassert på kjøkkenet. WTF, eller hva mener dere?
Der jeg nå bor var det « kjøkken plass»Phay skrev: ↑07 mar 2018, 16:26 Satt å bladde i litt bilder fra turen, og dette er jaggu ta meg kaka når en legger seg inn på ett hotel som sier de er 5 stjerners. Ellers så kikker jeg på hus og leiligheter og ser ofte vaskemaskinen er plassert på kjøkkenet. WTF, eller hva mener dere?
B08802B3-6FA9-4A6B-8D7F-9B4CF3478537.jpeg
Det varså trangt og lite at det var ubruklig
Vi fikk bygd om hele kåken vekk m 12 unødvendige vinduer
Og laget kjøkken i ene delen av stua
Nå er det plass til komfyrer oppvaskmasin kjøleskap kjøkkenbor mm!
Vaskerom for vaskemaskin og tørketrommel fikk vi laget i et tilbygg!
Noen av disse « arkitektene» er totalt på
Bærtur,,, totalt
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
hva er navnet på hotellet btw?Phay skrev: ↑07 mar 2018, 16:26 Satt å bladde i litt bilder fra turen, og dette er jaggu ta meg kaka når en legger seg inn på ett hotel som sier de er 5 stjerners. Ellers så kikker jeg på hus og leiligheter og ser ofte vaskemaskinen er plassert på kjøkkenet. WTF, eller hva mener dere?
Vi har vaskemaskin i en åpen kjøkkenløsning i en krok..det fungerer bra som bare det..det er verre med kjøleskapet som det er umulig å finne en god plassering til hehe..men jeg fant ut en god nok løsning på det også..så i praksis så ser du hverken vaskemaskin eller kjøleskap..ihverfall i vår kondo 65 br kvm btw..god planløsning er det også..2 soverom.. vi kunne ikke hatt det på badet da ville det ikke vært plass til så mye annet..vaskemaskiner er noen store monstre..
Er vel ganske vanlig med vaskemaskin på kjøkkenet i små leiligheter. Både den første og den andre leiligheta jeg eide i Oslo hadde det organisert slik. Og det var da aldri noe problem. Vet dog ikke hvor vanlig det er i LOS...Phay skrev: ↑07 mar 2018, 16:26 Satt å bladde i litt bilder fra turen, og dette er jaggu ta meg kaka når en legger seg inn på ett hotel som sier de er 5 stjerners. Ellers så kikker jeg på hus og leiligheter og ser ofte vaskemaskinen er plassert på kjøkkenet. WTF, eller hva mener dere?
No one here gets out alive...
Joda, små leiligheter og slikt, men ikke såkallte nybygde leiligheter på over 80m2. Mye dårlige planløsninger og lite gjennomtenkte løsninger i Thailand, for å ikke snakke om kjøkken, der mange leiligheter kun har plass til en stakkarslig microbølgeovn, og knapt to elekstriske plater. Lyssetting, antall stikkontakter, lydisolering, varmtvann på kjøkkenet, og her snakker vi om leiligheter fra 80 000,- pr m2 og oppover. For å ikke snakke om ubrukelige balkonger i tillegg.