Myndighetene leter etter over 8000 personer med antatt overstay uttaler en talsmann for Defense Ministry, Lt. Gen. Kongcheep Tantrawanich.
Disse utlendingene mistenkte for å ulovlig ha oppholdt seg på ulike steder i Thailand antas å ha vært involvert i kriminelle handlinger eller andre forbudte aktiviteter som kan ødelegge for landets rykte internasjonalt.
Defense Minister Prawit Wongsuwan har gitt ordre om å finne og arrestere de i overkant av 8000 personene i tillegg til et antall andre som oppholder seg ulovlig i landet.
Personene som oppholder seg ulovlig kommer i hovedsak fra Asia, Afrika og Europa. De vil ikke bare bli arrestert men vil også få konfiskert formuer av myndighetene.
Kilde: XinHuanet.com
Jakt på utlendinger med overstay
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Det er det helt sikkert.
Forrige gang det var en artikkel hos thaivisa.com om en aksjon om overstay, så ble det tatt et tilfeldig bilde av noen av passene som var konfiskert. Tre av disse passene var norske, og det var kun fra et utvalg av rundt 100 pass.
Propagandaen med strenge straffer for folk med overstay, ser ikke ut til å hjelpe stort.
Og 80 av de var engelske eller no?Thaibreak skrev: ↑01 feb 2018, 18:16 Det er det helt sikkert.
Forrige gang det var en artikkel hos thaivisa.com om en aksjon om overstay, så ble det tatt et tilfeldig bilde av noen av passene som var konfiskert. Tre av disse passene var norske, og det var kun fra et utvalg av rundt 100 pass.
Propagandaen med strenge straffer for folk med overstay, ser ikke ut til å hjelpe stort.
Det er nok mange dusin
Nirdmenn her! Halft på fylla, som rett og slett er på fylla! Og har pensjon, men ikke i «stand til@ gå på emigration»
Traff flere av landsmenn da jeg bodde nærmere bkk! Og « vanka» på en plass der
Går nok noen over alt får trygda eller arv
Husker en på 30 ( christer) hadde unge også men « mamma i norge sendte penger
På kjøret hinne dag!,,
Nirdmenn her! Halft på fylla, som rett og slett er på fylla! Og har pensjon, men ikke i «stand til@ gå på emigration»
På kjøret hinne dag!,,
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
hehe..ja..foreldrene gjør nok de en bjørnetjeneste..riflefish skrev: ↑02 feb 2018, 04:46 Det er nok mange dusin
På kjøret hinne dag!,,