Fast track i BKK med Thai Airways

Her diskuterer vi erfaringer og legger ut informasjon om hva som skjer i lufta.
Vi diskuterer flyselskap; egne erfaringer, anbefalinger, legger ut informasjon om nyheter mm.
Svar
Asiagirl

Er det noen som har erfaring med busniss billetter (Thai) og fast track. Får man det automatisk, eller bør jeg bestille VIP service (Bangkok AirPort Limousine service) som vanlig. Har brukt dette selskapet hvert år, fungerer greit ved ankomst, men ikke alltid de har dukket opp ved retur. Har alltid fått penger tilbake, når de ikke har dukket opp. Men kjedelig å ikke få tjenesten man tror man har. Da får man mindre tid enn det man tror, og det kan bli litt stress....
Ved VIP service følger de deg til innsjekking, videre til egen fast track passkontroll og egen securitysjekk, så videre til loungen. Det tok 25 min.sist ( utfra hvor lang kø det er) og utrolig behagelig å bli fort ferdig med alt.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

De ganger jeg har flydd til og fra Suvarnabhumi med Thai på Business har jeg alltid fått Fast Track og aldri opplevd noen problemer med dette.
Er behagelig begge veier å slippe unna eventuelle køer og alltid raskere i Immigration enn med vanlige billetter.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Asiagirl

tdr skrev: 01 feb 2018, 13:22 De ganger jeg har flydd til og fra Suvarnabhumi med Thai på Business har jeg alltid fått Fast Track og aldri opplevd noen problemer med dette.
Er behagelig begge veier å slippe unna eventuelle køer og alltid raskere i Immigration enn med vanlige billetter.
Kommer du da på egen fast track passkontroll og securitykontroll? Antar det er samme som man kommer på ved å kjøpe VIP service.
Høres bra ut. Da holder det med å bestille VIP service kun ved ankomst.
Brukeravatar
tdr
Moderator
Sted: Norge
Kontakt:

Asiagirl skrev: 02 feb 2018, 11:41 Kommer du da på egen fast track passkontroll og securitykontroll? Antar det er samme som man kommer på ved å kjøpe VIP service.
Høres bra ut. Da holder det med å bestille VIP service kun ved ankomst.
Fast track til både pass- og sikkerhetskontroll. Det er samme kortet som brukes av ulike VIP tjenester.
Egen inngang nede ganske nær Thai innsjekk.

olt3uqv27SZDF1w59Vw-o.jpg
Slike kuponger har jeg fått av flere selskap pluss VIP-tjenester.

Er en del av disse som gir penger rett i lomma for noen ansatte på Suvarnabhumi. Kilde er en thai venninne som jobber som personale for noen anerkjente internasjonale flyselskap på BKK.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Svar

Gå tilbake til «I lufta»