Dagens bilde!
-
sattphalat
]Dagens bilder fra meg, eller rettere sagt gårdsdagens.
Den obligatoriske tempelturen med familien.
Et flott tempel utenfor RoiEt. Absolutt verdt et dagsbesøk.kjent sak
Den obligatoriske tempelturen med familien.
Et flott tempel utenfor RoiEt. Absolutt verdt et dagsbesøk.kjent sak
-
sattphalat
Slenger inn ett bilde til.
En trenger ikke å lete etter Amazon for å få seg en pitstopp med kaffe etter veien.
En kjekk ung dame som hadde en liten kaffestall hun driver på fritiden. Jobber som lærer ellers. Fikk lov ti å ta bilde av henne, og hun ville også ta bilde sammen med den rare falangen som snakket thai
Synes det er mange dyktige thaier som ser mulighetene, og starter opp små virksomheter.
En trenger ikke å lete etter Amazon for å få seg en pitstopp med kaffe etter veien.
En kjekk ung dame som hadde en liten kaffestall hun driver på fritiden. Jobber som lærer ellers. Fikk lov ti å ta bilde av henne, og hun ville også ta bilde sammen med den rare falangen som snakket thai
Synes det er mange dyktige thaier som ser mulighetene, og starter opp små virksomheter.
-
sattphalat
Er litt på utur, så det må bli gårdsdagens bilder.
Selfie
Selfie
-
sattphalat
Du får legge inn noen ruter, eller ihvertfall noen bilder når du er ute å kjører Mangkodt. Snart så er en hjemme i steinrøysa å kan bare sitte å drømme.
Her er sykkelen på rep /service. Ting var ikke helt som jeg hadde tenkt før jeg kom ned, ting går heller ikke alltid på skinner heller her i Thailand. Men sånn er det bare. Mai pen rai. Så idag har jeg vært i KonKaen å kjøpt meg litt kjøreklær. Og en toppboks så jeg kan låse ned hjelmen.
Mvh