Beste flyselskap Oslo - BKK - Oslo 23-24
- Thaituristen
Jeg fløy med Thai 29 august fra Oslo. Satt på rad 53D. Jeg er 182cm og jeg satt godt. Benplass var ok, maten var noe av det bedre jeg har spist på økonomi. Ingenting å klage på.
Samme her, veldig veldig godt å være tilbake til Thai Airways med direkte rute og sammen med Norse blir dette bra tilbud og konkurranse.
Thai Airways har ok priser for nok bagasje, mat og drikke, teppe og benplass.
Ikke støl i rumpa slik jeg var etter lavpris setene til Norse
Thai Airways har ok priser for nok bagasje, mat og drikke, teppe og benplass.
Ikke støl i rumpa slik jeg var etter lavpris setene til Norse

Så denne artikkelen i VG i dag,https://www.vg.no/nyheter/i/939AME/reis ... o-cannabis, og gleder meg over at det ikke er noen thai/norske på lista over pågepne canabissmugler på Gardermoen. Kona kom med Thaiairways fra Bangkok 24 juli og da var det ingen kontroll etter baggasjeutlevering, men regner med at kofferter var sjekket innen utlevering, eller for å si det på en annen måte , håper det, og at det ikke er slik at de pga feit ræv og vanskeligheter med å komme seg ut av kontor og kantine ikke får tatt så mange kontroller. Kona hadde hørt ryktene om strengere kontroll med baggasjen til Norge, så ho var veldig nøktern med hva slags mat ho hadde med i år. Faktisk tror jeg det var en stor sorg at ho ikke lenger kan sjangse på å ta med litt utover det som egentelig er lov å ta inn til landet av matvarer. Husker i fjor når vi fløy med Qatar. Fem stappfulle kofferter med deilig fisk, hjemmelagd chillisaus, mauregg, stekte innsekter, tørka urter, og flere titals kilo med fersk frukt og grønt. Nå er den tiden over fordi det er ekstra fokus på denne linja. Ryktet sier også at hvis man blir tatt ut til narko-kontroll og de finner ulovlige matvarer, så havner man på liste over personer som skal taes ut til kontroll hver gang de er på passasjerlista. Jaja, det er mange bekymringer i livet, små og store. Nå er det bare å håpe på at prisene går ned litt så det blir tur til neste år også. I år klarte vi bare billett til 2 av oss, vi tre gutane måtte bli hjemme.