Nytt Digitalt ankomst kort som må fylles ut på forhånd.
Det gjelder vel alle som ankommer Thailand med eller uten Visum vil jeg tro. Fint om noen oppdaterer dette ved anledning.
https://tdac.immigration.go.th/arrival-card/#/home
Nytt: Digitalt ankomst kort
Dette nærmer seg og flere sider har skrevet om dette.
Noe som ser ut til å være viktig er at denne kan søkes om tidligst 3 dager før ankomst.
Noe som ser ut til å være viktig er at denne kan søkes om tidligst 3 dager før ankomst.
Bruksanvisningen over er lånt fra en artikkel hos Dinside om temaet.Slik søker du om en TDAC
- Besøk den offisielle nettsiden HER
- Se brukerveiledningen HER
- Klikk på «Arrival Card»
- Skriv inn din personlige informasjon, inkludert detaljer fra passet ditt, og klikk deretter «Continue».
- Skriv inn informasjon om reisen og overnattingen, og klikk deretter «Continue».
- Oppgi hvilke land du har oppholdt deg i de siste to ukene før ankomst, til bruk i helseerklæringen. Hvis noen av landene er oppført under kravene fra helsedepartementet, vil systemet be deg fylle ut en helseerklæring.
- Klikk «Add» for å legge til flere reisende, og gjenta de samme trinnene for hver person. Hvis det ikke er flere reisende, klikk «Next».
- Gå gjennom informasjonen du har oppgitt. Hvis noe er feil, klikk «Edit».
- Skriv inn e-postadressen din for å motta det digitale ankomstkortet.
- Kryss av for å godta vilkårene og betingelsene, og klikk deretter «Submit».
Kilde: Fanclub Thailand
- Last ned det digitale ankomstkortet. Du kan også laste det ned eller skrive det ut fra e-postadressen du oppga.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
- Thaituristen
Det advares mot svindelsider for det digitale ankomstkortet så det er best å være forsiktig med hvor man klikker for å fylle inn dette.
Fra Dinside: Lures av falsk innreiseside før avreisen til Thailand. Slik unngår du det.
HER er link til den offisielle siden.
Fra Dinside: Lures av falsk innreiseside før avreisen til Thailand. Slik unngår du det.
HER er link til den offisielle siden.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.