I saudi!
+
Det er så enorme mengder og så enormt med penger i narkotika!
En lekeplass for narkotikaproduksjon: Thailands avhengighetskrise
Er de mange milioner?
160 milioner narkomane
https://www.globalresearch.ca/cocaine-h ... ade/538121
De største baroner!!
Vel
Der er flere
160 milioner narkomane
https://www.globalresearch.ca/cocaine-h ... ade/538121
De største baroner!!
Vel
Der er flere
Det perfekte liv er å ikke jakte på det perfekte liv. 
Ganske irriterende. En bruker lang tid på å svare inngående om et tema en har noe å si en del om, og når skal sende får en beskjed om logge på igjen, og så forsvinner alt en kanskje har brukt mer enn en halvtime på å skrive.
Beklager å måtte si det, men akkurat nå er jeg bare dritforbanna, for dette har også skjedd tidligere.
Hvordan kan en unngå at sånt skjer? Må en hver gang ta kopi av alt en skriver, eller er det noe forumet selv kan gjøre for at det ikke skal skje?
Ellers kan jeg stå pålogget i lang tid, men ikke etter å ha brukt litt tid på et innlegg. Meningsløst. Andre med samme problem?
Beklager å måtte si det, men akkurat nå er jeg bare dritforbanna, for dette har også skjedd tidligere.
Hvordan kan en unngå at sånt skjer? Må en hver gang ta kopi av alt en skriver, eller er det noe forumet selv kan gjøre for at det ikke skal skje?
Ellers kan jeg stå pålogget i lang tid, men ikke etter å ha brukt litt tid på et innlegg. Meningsløst. Andre med samme problem?
Skriver du lange innlegg anbefaler jeg funksjonen "Lagre kladd". Benytter du denne kan du om så bruke flere dager på å skrive innlegg bare du lagrer etterhvert. Benytter selv ofte denne når jeg skal hente inn informasjon fra flere kilder som det jo gjerne blir når det er lange innlegg.
Ellers er redigeringstid for innlegg hele 120 minutter og så lenge man ikke blir utlogget på noe vis skal ikke slikt skje. Det som derimot kan skje er korte tidsavbrudd mot server som følge av minimale brudd mot internetleverandører, og det kan i tilfeller føre til at man mister innhold. Dessverre. Har ekstern logging av kontakt mot Asianet servere og har enda ikke opplevd noen brudd der.
Det er i tillegg et tidsvindu hvert døgn fra kl 02.00 til 02.10 og 02.30 til 02.40 (norsk tid) hvor det tas fullstendig backup av Asianet. Dette gjøres i to omganger med backup av nettsidene og forumsdelen hver for seg. Når dette foregår går det tregere mot server, men tidspunkt er valgt grunnet at det statistisk er minimalt med trafikk på Asianet på den tiden av døgnet.
Ellers er redigeringstid for innlegg hele 120 minutter og så lenge man ikke blir utlogget på noe vis skal ikke slikt skje. Det som derimot kan skje er korte tidsavbrudd mot server som følge av minimale brudd mot internetleverandører, og det kan i tilfeller føre til at man mister innhold. Dessverre. Har ekstern logging av kontakt mot Asianet servere og har enda ikke opplevd noen brudd der.
Det er i tillegg et tidsvindu hvert døgn fra kl 02.00 til 02.10 og 02.30 til 02.40 (norsk tid) hvor det tas fullstendig backup av Asianet. Dette gjøres i to omganger med backup av nettsidene og forumsdelen hver for seg. Når dette foregår går det tregere mot server, men tidspunkt er valgt grunnet at det statistisk er minimalt med trafikk på Asianet på den tiden av døgnet.
Grunnlegger og eier av nettstedet dere nå er inne på.
Hvis noen har spørsmål eller forslag så send meg gjerne en PM.
Nei, men jeg bruker tid på å være så kort som muligpimpen skrev: ↑10 jan 2018, 22:07 Ganske irriterende. En bruker lang tid på å svare inngående om et tema en har noe å si en del om, og når skal sende får en beskjed om logge på igjen, og så forsvinner alt en kanskje har brukt mer enn en halvtime på å skrive.
Utdrag fra en artikkel i går i Asia Correspondent om narkotikaproduksjonen i The Golden Triangle. Hvor produseres det? Hvor transporteres det? Økning og økonomi.
Interessant lesning om en ulovlig storindustri.
A glance into the meth trade in Southeast Asia’s ‘Golden Triangle’
Interessant lesning om en ulovlig storindustri.
A glance into the meth trade in Southeast Asia’s ‘Golden Triangle’
Les hele artikkelen hos Asian CorrespondentFROM Bangkok to Brisbane, authorities are raking in huge hauls of methamphetamine stimulant pills — better known as “yaba” — and the purer, more potent crystallised version known as “ice”.
The drug hails from the “Golden Triangle”, a lawless wedge of land that intersects China, Laos, Thailand and Burma (Myanmar) and is the world’s second-largest drug-producing region.
On Monday, the UN called on the “Golden Triangle” countries to address corruption and collaborate more closely to tackle record meth production and the gangs who traffic the drug across Southeast Asia and beyond.
Its drug labs — mainly in Burma’s conflict-ridden Shan State — are working overtime, aiding organised crime gangs in their quest for new markets as far away as Australia and Japan.
Worth an estimated US$40 billion a year, huge volumes of meth pass through the Golden Triangle, waved through by corrupt law enforcement and border controls.
“Ensuring governance and the rule of law will be crucial to any long-term reduction in drug production and trafficking,” said Jeremy Douglas, regional representative of the United Nations Office on Drugs and Crime for Southeast Asia and the Pacific.
Et utdrag fra nyhetene i dag:
12 million meth pills seized in Chiang Rai
12 million meth pills seized in Chiang Rai
Hele artikkelen leses hos The ThaigerPolice in Chiang Rai, far north Thailand, say they’ve seized a huge cache of 12 million methamphetamine pills from an abandoned vehicle.
National police adviser Pol General Thanitsak Thirasawat said that the pickup truck was found on the Chiang Rai-Wiang Chai road in Wiang Chai district loaded with 57 sacks of narcotics weighing 1,425 kilograms.
The truck’s licence plate number had been stolen from another vehicle registered in Phayao, he added. Police say the large haul was among many narcotics caches recently seized under the government’s policy to set up more checkpoints to put pressure on drug traffickers and intercept their illegal cargo.
The seized pills carried the Wa drug-trafficking syndicate’s “Y1” logo, 80 per cent of which were for distribution to customers in Thailand.